[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۳۲۸
  • دوره جدید

روابط عمومی کانون کسب اطلاعات است، روزنامه شیراز نوین

 بهرام زاهدی-مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز
روابط عمومی به عنوان کانون کسب اطلاعات، دانش و اخبار جدید بوده و نقش بسزایی در هدایت اطلاعات به سمت اهداف شرکت ایفا می‌نماید.همچنین می‌تواند گام‌های مؤثری در توزیع عادلانه و آگاهانه دانش و اطلاعات از طریق برقراری ارتباط با مردم و مسئولین برداشته و با ملموس نمودن فعالیت‌ها و فرایندهایی که به آسانی قابل لمس نیستند، با ایجاد بسترهای مثبت روانی و تجزیه و تحلیل انتقال اطلاعات برون‌سازمانی نقش مؤثری در زمینه تخصص خویش داشته باشد.رفتار صادقانه و برخورد صریح و روشن در روابط عمومی جایگاه و ارزش ویژه‌ای دارد چرا که برخورداری از اعتبار و امانت برای آن بسیار مهم است. روابط عمومی واقعی مجموعه فعالیت‌هایی است که سراسر مشحون از راستی و حقیقت است و این حقایق و صداقت وقتی متجلی و متبلور می‌شود که با دو مهارت مهم هنر خوب گوش دادن و هنر ایجاد همدلی ترکیب ‌شده و بستر اقناع و ترغیب که عناصر و اهداف روابط عمومی‌ها هستند را محقق سازد. روابط عمومی اجزای بسیاری دارد که با مشاوره دادن شروع و مدیریت مسائل و رویدادهای خاص را شامل می‌شود. به‌علاوه فعالیت‌های مؤثر روابط عمومی مستلزم تفکری استراتژیک با قابلیت حل مسئله و دیگر مهارت‌های کاربردی و مدیریتی است. اینجانب روز بزرگ و فاخر روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان آرزوی توفیق روزافزون را از خداوند منان طلب می‌نمایم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی