[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۲ شیراز: نقش حراست حمایتی است، روزنامه شیراز نوین

آیین تودیع و معارفه حراست شهرداری منطقه دو برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست منطقه دو، با حضور مدیرکل حراست شهرداری شیراز، شهردار و معاونان منطقه دو و جمعی از پرسنل شهرداری شیراز در دفتر شهردار منطقه دو برگزار گردید. 
در ابتدای مراسم، محمد تولایی ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت بقیةالله الاعظم(عج)، با قدردانی از زحمات اسحاق اکبری خاطرنشان کرد که حراست برای یک مجموعه نقش حمایتی را دارد و هدف از تشکیل این واحد، حفط و ارتقای سلامت اداری است که به آن مجموعه کمک می‌کند تا دچار انحراف نشود. منطقه دو از تلاش و زحمات خالصانه اسحاق اکبری نهایت بهره را برده است و در دوران تصدی او شاهد تعامل خوب و سازنده بین مدیریت و کارکنان و دیگر ادارات بودیم و با تلاش وی بسیاری از موارد در داخل اداره تدبیر می‌شد. برای آقای اکبری و زارعی در پست جدید آرزوی موفقیت و سلامتی را دارم. 
در ادامه یداللهی مدیرکل حراست شهرداری شیراز، به تشریح و اهمیت جایگاه حراست در نهادها و ادارات پرداخت و همچنین به مسئولیت خطیر حراست در مجموعه شهرداری و ضرورت هم‌افزایی و همکاری تمامی واحدها با این دستگاه نظارتی تأکید کرد.
در پایان این مراسم مدیرکل حراست و شهردار منطقه از زحمات اسحاق اکبری تقدیر و گودرز زارعی را به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری منطقه دو معرفی نمودند. 


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی