[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازدید سرزده شهردار شیراز از منطقه ۷، روزنامه شیراز نوین

در راستای اجرای طرح پیوند تکریم شهروندان و ارباب رجوع، محمدحسن اسدی شهردار شیراز با حضور در منطقه هفت ضمن دیدار با تعدادی از شهروندان و مراجعان، به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.
شهردار شیراز گفت: در این بازدید ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و کارکنان منطقه، نحوه ارائه خدمات به شهروندان مورد ارزیابی قرار گرفت و همواره تأکید ما در شهرداری خدمت مطلوب و شایسته به 
مردم است. اسدی افزود: عملکرد مناطق در کلیه بخش‌ها به ویژه ارائه خدماتی همچون صدور پروانه و بهبود فرایندهای اداری به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و باید تلاش کنیم تا رفتار سازمانی، تکریم ارباب رجوع و انجام خدمت به نحو مطلوب در کمترین زمان ممکن انجام یابد تا موجبات رضایت شهروندان بیش از پیش فراهم شود. اکبری شهردار منطقه هفت نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد و پروژه‌های عمرانی سطح منطقه افزود: در شهرداری منطقه هفت با توجه به نیازهای ارباب‌رجوع و ارائه خدمات مطلوب تلاش داریم تا در کمترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان رسیدگی شود و ارزش نهادن به شهروندان و جلب رضایت آنان از اولویت‌های اصلی این منطقه می‌باشد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی