[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت توجه ، روزنامه شیراز نوین

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در سفر به استان فارس از امکانات بهداشتی درمانی و طرح‌های نیمه‌تمام بیمارستانی در شهرستان زرین‌دشت بازدید کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین‌دشت، نحوه خدمت‌رسانی و تجهیزات این مرکز درمانی را موردارزیابی قرار داد.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از بازدید از دو مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران و شهید درستکار شهر پیر، با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین‌دشت، توانمندی‌ها و چالش‌های این مرکز درمانی را پایش کرد.
عین‌اللهی با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین‌دشت، از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی مانند اورژانس، دیالیز و اتاق پزشک بازدید کرد و در خصوص روند ارائه خدمات درمانی با مسئولان و کارکنان این مرکز گفت‌وگو کرد. وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین‌دشت با اشاره به دو برنامه پیشین این سفر و نیازهای موجود، در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت دبیران به ویژه در بخش زایشگاه، نسبت به رفع این موارد ابراز امیدواری کرد.
او دستاورد بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر پیر را نیز گسترش خدمات این مرکز با حمایت وزارت بهداشت و خیران این منطقه عنوان کرد. دکتر عین‌اللهی همچنین در بازدید از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) گفت: با حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت و خیران شهرستان، این مرکز به تعداد موردنیاز بیماران، به دستگاه دیالیز تجهیز شده است.
وزیر بهداشت اظهار کرد: برای تسریع در ارائه خدمات باکیفیت‌تر به بیماران، نیاز است بخش اورژانس بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) گسترش یابد.
بیمارستان ۴۶ تختخوابی حضرت امام موسی کاظم(ع) شهرستان زرین‌دشت، با زیربنای ۶هزار و ۵۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد و با دارا بودن بخش‌های داخلی، اطفال، سی سی یو، جراحی، زنان و اتاق عمل و با وجود چهار پزشک عمومی، متخصصان زنان، داخلی، اعصاب و روان، ارتوپدی، جراح عمومی، اطفال، بیهوشی و مغز و اعصاب، به ۸۵هزار نفر از جمعیت تحت پوشش خدمات درمانی 
ارائه می‌دهد.
پایش روند خدمت‌رسانی در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به استان فارس، صبح دیروز در ادامه بازدید از خدمات سلامت در شهرستان زرین‌دشت، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، فرایندهای ارائه خدمت در این مرکز را پایش کرد.
بازدید روز شنبه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز ارائه خدمات سلامت در شهرستان زرین‌دشت، با حضور هیئتی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر و بررسی خدمات این مرکز 
ادامه یافت.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در این بازدید با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، ضمن بررسی امکانات و خدمات بخش‌های مختلف این مرکز، نحوه خدمت‌رسانی به مراجعان را در گفت‌وگو با مسئولان مرکز خدمات جامع سلامت شهر پیر، ارزیابی کرد.
او همچنین ضمن دیدار و گفت‌وگو با بیماران و همراهان، روند دریافت خدمات و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد.
مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و با حضور چهار پزشک، خدماتی مانند آزمایشگاه، سونوگرافی و دندان‌پزشکی را به جمعیتی بالغ بر ۱۴هزار و ۳۰۰ نفر از مردم منطقه ارائه می‌دهد.
بازدید وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز شنبه با همراهی هیئتی از مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران، از توابع شهرستان زرین‌دشت بازدید کرد.
نخستین برنامه سفر دیروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه در استان فارس، حضور در شهرستان زرین‌دشت و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران، با هدف بررسی روند ارائه خدمات سلامت به مردم این منطقه بود.
عین‌اللهی در این بازدید از واحدهای مختلف مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران بازدید کرد و در گفت‌وگو با مسئولان و کارکنان این مرکز، روند ارائه خدمات سلامت، چالش‌ها و دغدغه‌های آنان را جویا شد.
همچنین وزیر بهداشت در جمع مردم دبیران، میزان رضایتمندی آنان از دریافت خدمات سلامت را مورد بررسی قرار داد.
مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با چهار پزشک و ارائه خدماتی مانند آزمایشگاه، رادیولوژی، تسهیلات زایمانی و دندانپزشکی، هفده‌هزار و ۷۴۰ نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار داده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی