[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کابوس تکراری هواداران پرسپولیس ، روزنامه شیراز نوین

مهاجم برزیلی پرسپولیس فرسنگ‌ها با ایدئال هواداران سرخ‌پوش فاصله دارد. به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت لیگ بیست‌ودوم را با جذب یک مهاجم خارجی نام‌آشنا آغاز کردند و از هفته سوم، اضافه شدن یورگن لوکادیا به فهرست پرسپولیس باعث شد تا این مهاجم هلندی به امید گلزنی سرخ‌ها در فصل جاری تبدیل شود، ستاره‌ای که توانست خیلی زود در دل هواداران پرسپولیس جا باز کند و از هفته چهارم، روند گلزنی‌هایش در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را آغاز کرد و در فاصله 3 هفته، 4 گل زد تا مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس شود.
لوکادیا اما به واسطه مشکلات شخصی که داشت، تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفت و بعد از 9 بازی حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت، به‌ناگهان در آستانه برگزاری دربی پایتخت، از ایران رفت تا یحیی گل‌محمدی با فقدان یک مهاجم تمام‌کننده در ترکیب تیمش مواجه شود؛ آن‌هم در شرایطی که ستاره هلندی توانسته بود در 9 بازی 6 گل برای تیمش بزند و کارنامه‌ای درخشان را از خود به جای گذاشته بود.
پرسپولیسی‌ها که چشم‌انتظار بهبود وضعیت مصدومیت شیخ دیاباته بودند، تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی جای خالی یورگن لوکادیا را با یک مهاجم خارجی دیگر پر کنند تا در نیم‌فصل دوم فقدان این ستاره هلندی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت به چشم نیاید. بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و طرح چند اسم مختلف، سرانجام توافقات نهایی لئاندرو پریرا انجام شد تا این مهاجم برزیلی که سابقه بازی در فوتبال آسیا و تیم گامبا اوزاکا ژاپن را داشت، به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.
لئاندرو پریرا رفته‌رفته از سوی یحیی گل‌محمدی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا بتواند با سایر هم‌بازیان خود هماهنگ شود و نمایش خوبی را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت داشته باشد. این مهاجم برزیلی که در مقابل سپاهان برای ششمین ‌بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت، نمایشی دور از انتظار داشت و باعث شد تا از او به عنوان متهم ردیف اول شکست سرخ‌ها در بازی بزرگ هفته بیست‌وسوم یاد شود.
پریرا که در جام حذفی مقابل سپاهان توانسته بود یک ضربه پنالتی به سود تیمش بگیرد، جز این پنالتی به‌دست آمده تأثیرگذاری موفقی در ترکیب پرسپولیس نداشته و همین کارنامه ضعیف باعث شده تا نوک پیکان انتقادات روانه این مهاجم برزیلی شود؛ مهاجمی‌که به دلیل اعتراضات بی‌مورد و البته بی‌احتیاطی عجیب، به فاصله 8 دقیقه 2 کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا پرسپولیس در نیمه دوم 10 نفره کارش را دنبال کند.
پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر 4 مهاجم برزیلی داشت که با جذب لئاندرو پریرا، شمار مهاجمان برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت به عدد 5 رسید. نگاهی به آمار و ارقام این مهاجمان برزیلی نشان می‌دهد که آن‌ها عملکردی فوق‌العاده ضعیف داشته‌اند و به نظر می‌رسید پریرا هم در حال قدم زدن در مسیر همتایان خود است؛ به‌ویژه آن که او با دریافت کارت قرمز برابر سپاهان، دیدار بعدی مقابل مس رفسنجان را هم از دست داد تا فقط 6 بازی برای اثبات شایستگی‌هایش فرصت داشته باشد.
وسلی برازیلیا، پائولو دی‌کارمو، جونیور براندائو و ژوزه تادئو مهاجمان برزیلی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بودند که هیچ‌کدام‌شان کیفیت لازم را نداشتند و حالا هواداران پرسپولیس با تماشای 6 نمایش از پریرا در ترکیب تیم‌شان، به یاد مهاجمان برزیلی سابق افتادند تا در قیاس با یورگن لوکادیا، مجدداً افسوس از دست دادن این ستاره هلندی را بخورند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی