[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هیچ بازیکنی به جای کریم دعوت نمی‌شود، روزنامه شیراز نوین


سرمربی تیم ملی فرانسه تأیید کرد که بازیکنی به جای کریم بنزمای مصدوم دعوت نمی‌شود و فهرست تیمش برای جام جهانی 25 نفره خواهد بود. 
به گزارش شیرازنوین و به نقل از رادیو مونته کارلو، کریم بنزما پس از حضور در بخشی از تمرین روز شنبه تیم ملی فرانسه در کنار تیم اصلی، نتوانست تا پایان در زمین حضور داشته باشد و با آسیب‌دیدگی، تمرین را به صورت نیمه‌کاره ترک کرد. پس از انجام تست‌های پزشکی، صفحه رسمی ‌فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که مهاجم باشگاه رئال مادرید دچار کشیدگی عضلات چهار سر ران چپ شده است و به ‌این ترتیب کریم بنزما جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.
در تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله و مارکوس تورام و کولو موانی به عنوان مهاجم حضور دارند و دیدیه دشان نیز قصد ندارد هیچ بازیکنی را جانشین بنزما کند.
دشان در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت:«متأسفانه مصدومیت کریم جدی بود و او شانس بازی در جام جهانی را از دست داد. دعوت از یک بازیکن برای جانشینی کریم؟ خیر.»
این در حالی است که بنزما یکی از دلایل ترک اردوی فرانسه را سپردن جای خود به بازیکنی آماده عنوان کرده بود:«در زندگی‌ام هرگز تسلیم نمی‌شوم اما امشب باید مثل همیشه به تیم فکر کنم، بنابراین ‌این دلیلی است تا جایم را به کسی بسپارم که بتواند به تیم ما کمک کند تا جام جهانی بزرگی را رقم بزند.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی