[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سخنگوی فراجا: ۱۱۸ نفر در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بازداشت شدند، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری ۱۱۸ نفر از خاطیان و مجرمان در موضوع مسمومیت‌های اخیر خبر داد.
به گزارش ایرنا از پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی روز چهارشنبه گفت: در ایام اخیر و در پی نگرانی‌های فراوان خانواده‌ها، پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده به صورت محسوس و نامحسوس حدود چهارهزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.
وی با بیان اینکه در این روزها بیش از ۱۱۸ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، افزود: شماری از مسمومیت‌ها، واقعی و بخش عمده دیگر متأثر از عوامل روان شناختی مبتنی بر ترس و سرایت روانی بوده است.
سخنگوی فراجا اظهار داشت: هیجان‌طلبی دانش آموزان و استفاده از بمبک‌های بدبو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا، حدود ۹هزار بمبک بدبو جمع آوری و از فروش آن جلوگیری شد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشورهای هم‌جوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
وی افزود: بعد از استفاده بمبک‌های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها به کشور گرفته شد و ۲ نفر نیز که در حال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای هم‌جوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضایی بازداشت شدند.
سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: به والدین و دانش‌آموزان و معلمان به جهت تأمین امنیت عزیزان‌ در مدارس، اطمینان خاطر می‌دهیم که پرونده این پدیده شوم به‌زودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار 
آنان است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی