فرمانده انتظامی فارس: اموال مسروقه آموزش‌وپرورش ۲ساعته کشف شد ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 5نفره سارقان در شهرستان «اوز» و کشف 42میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد. سردار «رهام‌بخش حبیبی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: روز شنبه در پی وقوع یک فقره سرقت از آزمایشگاه آموزش و پرورش در شهرستان اوز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری «11 وحدت» شهرستان اوز بلافاصله وارد عمل شدند و با اقدامات هوشمندانه خود موفق شدند در کمتر از 2 ساعت هویت سارقان را شناسایی کنند. فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر 5 نفر سارقان را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند. سردار «حبیبی» با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از آزمایشگاه اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموالی مسروقه شامل 3 دستگاه کولر گازی، 14 عدد میکروسکوپ، 6 عدد روشویی به همراه شیرآلات، 4 دستگاه الکترو موتور، یک دستگاه تلویزیون، 5 عدد صندلی آزمایشگاهی، 2 عدد الکتروسکوپ، مجموعه گیت فیزیک، جعبه الکترو مغناطیس، سانتریفیوژ، پروژکتور، اسلاید ویدیو، 3 دستگاه موتور برق آموزشی، ماکت اسکلت انسان، 2 عدد الکتریسته، آب گرم کن برقی، کیت شیمی و الکترومغناطیس کشف شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 42میلیارد ریال ارزیابی کردند، عنوان داشت: برابر دستور مقام قضائی کالای مکشوفه تحویل نماینده آموزش و پرورش شد. وی خاطرنشان کرد: استان فارس محل ناامنی برای سارقان و قاچاقچیان می‌باشد و پلیس با کسانی که بخواهند باعث ناامنی در سطح جامعه شوند، برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.