[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«زوتوپیا» بررسی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

فرهنگ‌سرای رسانه در قالب ویژه برنامه «فیلم و گفت‌وگو» فیلم سینمایی «زوتوپیا» داستانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه را نقد و بررسی می‌کند.
به گزارش ایرنا از فرهنگ‌سرای رسانه، این فرهنگ‌سرا در ادامه برنامه‌های خود در حوزه رسانه در ویژه برنامه تخصصی «فیلم و گفت‌وگو»، نشست نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «زوتوپیا» (Zootopia) را برگزار می‌کند.
در این برنامه که توسط کانون سینمای ناب فرهنگ‌سرای رسانه برگزار خواهد شد، حسام قاسمی‌ دبیر کانون سینمای ناب به عنوان مجری در این نشست حضور خواهد داشت.
زوتوپیا که از ترکیب دو واژه zoo به معنای باغ وحش و کلمه یونانی Utopia به معنای آرمان‌شهر به وجود آمده یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی آمریکایی در ژانر کمدی و ماجراجویی، به کارگردانی بایرون هاوارد، ریچ مور و جرید بوش است.
زوتوپیا شهری است که ساکنان آن را حیوانات تشکیل می‌دهند. در این شهر انیمیشنی حیوانات گوناگونی همچون پرندگان، پستانداران، ماهی‌ها، خارتنان و دیگر موجودات زندگی می‌کنند. شخصیت‌های اصلی این انیمیشن را یک روباه خلافکار به نام نیک وایلد و پلیس این شهر، خرگوشی به نام خانوم جودی هوپس شکل می‌دهند.
آقای نیک وایلد با وجود خلاف‌های ریز و درشت، درگیر پرونده‌ای جنایی می‌شود که نقشی در آن ندارد. روباه تمام تلاشش را می‌کند که بی‌گناهی خود را در این پرونده پیچیده ثابت کند. نقطه عطف داستان والت دیزنی به آنجا بر می‌گردد که روباه داستان، در مسیر تلاش‌هایش برای ثابت کردن بی‌گناهی خود، دست به دامان پلیس شهر، یعنی خانوم جودی هوپس که یک خرگوش است می‌شود.
براساس این گزارش، این ویژه برنامه روز پنجشنبه (۲۵ اسفند) از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگ‌سرای رسانه با حضور اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه و عموم مردم برگزار می‌شود.
ویژه برنامه فیلم و گفت‌وگو فرهنگ‌سرای رسانه جلسات منظمی ‌را با حضور علاقه‌مندان در حوزه سینما برگزار می‌کند و جدیدترین آثار سینمای دنیا را در قالب‌های مستند، داستانی و فیلم کوتاه اکران، نقد و بررسی می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی