[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استاندار فارس: اطعام و افطاری سنت حسنه اسلامی است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس از حرکت شهرداری شیراز در اطعام و افطاری روزه‌داران که برگرفته از سنت حسنه اسلامی و سیره نبوی(ص) است، تقدیر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار این کلان‌شهر با همراهی استاندار فارس در موکب افطاری آسمانی واقع در میدان معلم حضور یافتند و با روزه‌داران و میهمانان نوروزی گفت‌وگو کردند.
 استاندار فارس در این موکب از حرکت شهرداری شیراز در اطعام و افطاری روزه‌داران که برگرفته از سنت حسنه اسلامی و سیره نبوی(ص) است، تقدیر کرد.
 محمدهادی ایمانیه با اشاره به اینکه این سنت دیرینه به فراموشی سپرده شده بود، اظهار کرد: این سنت امسال به همت شهرداری شیراز‌ و حمایت شورای اسلامی شهر در ۱۱ منطقه شهرداری شیراز و همچنین شهر صدرا زنده شده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد: این فرهنگ و سنت حسنه با مشارکت مردم و خیران افزایش و ادامه پیدا کند. 
شهردار شیراز نیز در این بازدید با تکریم خادمان موکب افطاری آسمانی و گفت‌وگو با روزه‌داران اظهار کرد: افطاری ساده آسمانی توسط شهرداری این کلان‌شهر در موکب‌ها و ایستگاه‌های افطاری ۱۱ منطقه کلان‌شهر شیراز برگزار می‌شود.
به گفته محمدحسن اسدی، ۱۱هزار افطاری هر شب بین روزه‌داران توزیع می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی