[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تداوم عمرانی در تعطیلات نوروز، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 2 شیراز از تداوم پروژه‌های عمرانی در ایام تعطیلات سال نو خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2 شیراز، محمد تولایی شیرازی با اشاره به این موضوع که خدمت‌رسانی به زائران سومین حرم اهل بیت(ع) و پیشرفت طرح‌های عمرانی در ایام تعطیلات نوروز به موازات یکدیگر اجرا شد، اظهار داشت: برای زدودن چهره محرومیت از مناطق کم برخوردار، نیازمند تلاش جهادی و شبانه‌روزی هستیم و عملیات خدمت‌رسانی به شهروندان ولایت‌مدار شیراز در هیچ برهه ای نباید متوقف شود. او با تشریح برخی از پروژه‌هایی که در ایام نوروز پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند، اظهار کرد: بنا بر تأکید شورای اسلامی شهر و دستورات شهردار کلان‌شهر شیراز، اجرای پروژه‌ها در شهرداری منطقه 2 بر اساس نیازهای منطقه و درخواست شهروندان صورت می‌گیرد و در همین راستا اجرای پیاده‌راه‌های سلامت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است. او با تشریح مشخصاتی از این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: پیاده‌راه سلامت- ورزش جنب پل مدافعان سلامت به مساحت پروژه 15هزار مترمربع دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد است و با اعتبار 65میلیارد ریال مشتمل بر مسیر پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و سکوی نشیمن اجرا می‌شود. با اجرای فاز ۳ این محور، طول پیاده‌راه سلامت- ورزش احمد بن موسی(ع) به ۱۶۵۰ متر افزایش پیدا می‌کند.
شهردار منطقه 2 شیراز در ادامه خبر از اجرای طرح پیاده راه سلامت ورزش ضلع غربی بلوار احمد بن موسی(ع) ( بوستان حاشیه ای) به مساحت ده‌هزار مترمربع با اعتبار 58میلیارد ریال خبر داد و افزود: این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد است و دارای مسیر پیاده‌روی، محوطه بازی کودکان، ست ورزش صبحگاهی، میز پینگ‌پنگ، اسکیت، بدمینتون، مینی فوتبال و سکوی نشیمن خواهد بود. تولایی شیرازی در همین رابطه افزود: پروژه بهسازی پیاده‌رو بلوار الزهرا(س) به مساحت 10هزار مترمربع دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد است و با اعتبار ۵۰میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه با هدف همسطح‌سازی پیاده‌رو و تسهیل در رفت و آمد عمومی به ویژه افراد روشن‌دل و معلولان و افزایش سرانه فضای سبز اجرا می‌شود و مشتمل بر اجرای موزائیک فرش، کف‌پوش بتنی، تک‌لبه فانتزی و بهسازی و اجرای فضای سبز است.
این مقام عالی شهرداری شیراز با اشاره به یکی دیگر از پروژه‌هایی که در ایام نوروز عملیات اجرایی آنها تداوم یافته است، بیان داشت: احداث سرویس بهداشتی در بوستان شکوفه بلوار الزهرا(س) در فضایی به مساحت ۶۵ متر با ۸ چشمه با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال در حال اجراست که این پروژه هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد است. تولایی در بخش پایانی سخنانش از عموم شهروندان فرهنگ‌مدار شیراز و صاحب نظران درخواست کرد تا نظرات خود را برای اجرای پروژه‌ها و رفع محرومیت‌های شهری در منطقه 2 شهرداری شیراز با این مجموعه در میان گذاشته و در بستری مبتنی بر تعامل و نقد منصفانه زمینه‌های خدمت‌رسانی را تقویت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی