[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فجر شهید سپاسی ۱ - استقلال ملاثانی ۲ حیرت تماشاگران از شکست بی‌سابقه، روزنامه شیراز نوین

 شیرازنوین- گروه ورزش 
 در روزی که حافظیه بیشترین تعداد تماشاگر در فصل جاری را در خود جای داده بود، فجر شکست عجیبی را متحمل شد. 
از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دیشب یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و در پایان استقلال ملاثانی موفق به شکست میزبان مدعی خود شد. 
ترکیب فجر شهید سپاسی: یوسف بهزادی، آرام عباسی، محمد آژیر، محمدرضا خدری، محسن سیفی، سیدجلال عبدی، احمدرضا زنده‌روح، محمدحسین خسروی، حسین مهربان، سعید زارع، ابوالفضل بابایی.
هنوز به دقیقه اول مسابقه نرسیده بودیم که یک ضربه آزاد در گوشه محوطه جریمه برای فجری‌ها به دست آمد. احمدرضا زنده‌روح توپ را روی دروازه ارسال کرد و ابوالفضل بابایی با یک ضربه سر زیبا دروازه آبی‌پوشان را گشود. 
این گل توانست فجری‌ها را از هرگونه فشار روحی احتمالی در ادامه مسابقه خارج کند. 
با این حال، تیم رجب‌زاده پس از این گل عقب کشید و کار در میانه میدان دنبال می‌شد. ملاثانی هم حریف دست‌وپابسته‌ای نبود و در چند نوبت دروازه یوسف بهزادی را با خطر مواجه کرد. 
در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود فجر 
به پایان رسید.
در دقیقه ۶٠ برخورد یک توپ به دست مدافعان فجر باعث شد تا شهاب محمدی داور مازندرانی مسابقه با کمی تأخیر در سوت خود دمیده و دستور به ضربه پنالتی برای میهمان دهد. 
هادی حبیبی‌نژاد مهاجم پیشین فجری‌ها پشت توپ قرار گرفت و با ضربه‌ای زمینی دروازه بهزادی را فروریخت.
در ادامه مسابقه شاهد افزایش شدت حملات فجر و در مقابل، ایجاد وقفه‌های زیاد در مسابقه از سوی بازیکنان خوزستانی بودیم که با اعتراض شدید تماشاگران پرتعداد شیرازی نیز مواجه شد. 
چند فرصت خوب نیز توسط بازیکنان تعویضی فجر شهید سپاسی به وجود آمد که هیچ‌کدام راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد. اما در آخرین دقیقه وقت معمول مسابقه و برخلاف جریان بازی، باز هم هادی حبیبی‌نژاد بود که این بار با یک ضربه زمینی از پشت محوطه جریمه، دروازه یوسف بهزادی را گشود و ورزشگاه را در بهت و حیرت فرو برد. 
فجر که در اولین دقیقه مسابقه همه حضار را به کسب پیروزی امیدوار کرده بود، در نهایت با دریافت دو گل تن به شکستی ناباورانه داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی