[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیروزی شهید شاملی برابر اصفهانی‌ها، روزنامه شیراز نوین

رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان پس از یک وقفه حدود  ۴۵ روزه از سر گرفته شد و تیم شهید شاملی کازرون از  سپاهان نوین اصفهان گذشت تا همچنان در تعقیب دیگر تیم اصفهانی یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ باشد .به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که شامگاه سه‌شنبه و از هفته چهاردهم این رقابت‌ها در سالن تختی کازرون برگزار شد، تیم میزیان در یک بازی سخت با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ سپاهان نوین اصفهان را شکست داد و جای خود در رده دوم جدول تثبیت کرد هر چند تیم صنعت مس کرمان را در رده سوم در سایه خود می‌بیند.
با پایان یافتن هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان تیم سپاهان با ۲۳ امتیاز از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار است و در صدر جدول تکیه زده، تیم شهید شاملی کازرون هم با ۱۹ امتیاز و صنعت مس کرمان هم با ۱۷ امتیاز دوم و سوم هستند.
در رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ۱۱ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک خواهند شد.
همچنین تیم شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۱۸ فروردین در کازرون و در هفته دهم این مسابقات به مصاف تیم غدیر ملایر می‌رود و در همین هفته هم تیم شهید چمران لارستان دیگر نماینده استان فارس در کرمان میهمان تیم شهرداری ماهان این شهر است.
هم‌اینک در جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان تیم‌های سنگ آهن بافق یزد، فولاد مبارکه اصفهان و شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز از ۹ بازی به ترتیب در رده اول تا سوم قرار دارند تا رقابت برای قهرمانی بین این سه تیم ادامه داشته باشد.
در لیگ برتر بانوان، هشت تیم شرکت دارند که به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان جواز شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا کسب خواهد کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی