[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

گردشگری تقویت شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری فارس گفت: مجموعه قضایی استان از فعالیت‌های شفاف و اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری حمایت می‌کند. ظرفیت‌های گردشگری برای تحقق شعار سال تقویت شود.
حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین در نشست با فعالان گردشگری فارس، با بیان اینکه وجود اماکن مهم و برجسته تاریخی در این استان ظرفیت مناسبی را برای فعالیت در این حوزه ایجاد کرده است، اظهار کرد: گرایش گردشگران داخلی و خارجی به سفر به فارس، حکایت از امنیت و فراهم بودن زمینه اقامت امن در شیراز دارد.
او افزود: این شرایط بهترین فرصت را برای معرفی و ترویج فرهنگ غنی استان در اختیار مسئولان فرهنگی قرار داده است.
رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری یکی از راه‌های انتقال فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی به جهانیان است، بیان کرد: ظرفیت تبادل فرهنگی در حوزه گردشگری می‌تواند بخش عمده ای از تبلیغات سوء دشمنان و جوسازی‌های دروغین آنان علیه ملت ایران را خنثی کند.
موسوی عنوان کرد: فعالان این عرصه باید فعالیت‌های نوین و ابتکار در حوزه گردشگری را مدنظر قرار دهند.
او ادامه داد: مجموعه قضایی استان در راستای اجرای وظایف خود در حمایت از فعالیت‌های مولد اقتصادی از فعالیت‌های شفاف و سرمایه‌گذاری سالم و اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.
رئیس‌کل دادگستری فارس از رسیدگی‌های تخصصی به پرونده‌های حوزه گردشگری در شعب ویژه خبر داد و خاطرنشان کرد: فرایند رسیدگی به پرونده‌های قضایی احتمالی گردشگران باید کوتاه و تخصصی باشد و درصدد ایجاد شعبه ویژه حل اختلاف در راستای تسهیل امور قضایی گردشگران داخلی و خارجی هستیم.
موسوی همچنین توجه فعالان حوزه گردشگری به رعایت قانون و مسائل شرعی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توجه گردشگران خارجی به رعایت قوانین و مقررات و قواعد اجتماعی و شرعی کشور حاکی از نهادینه شدن حاکمیت قانون نزد آنان و احترام به فرهنگ غنی جامعه ایرانی است. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی