[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حفر چاه در خفر مجوز گرفت ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رفع مشکلات اجرایی طرح‌های زیرساختی در ناحیه صنعتی خفر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی، در تلاشیم این ناحیه صنعتی تا پایان امسال به مرحله واگذاری زمین برسد.
سید مصطفی هاشمی در سفر به شهرستان خفر در جلسه بررسی موانع و مشکلات اجرای طرح‌های زیرساختی این ناحیه صنعتی گفت: با توجه اهتمام جدی در مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات و موانع، امیدواریم امور اجرایی و طرح‌های زیرساختی این ناحیه صنعتی شتاب گیرد.
وی با بیان اینکه وجود برخی موانع سبب تأخیر در اجرای طرح‌های زیرساختی شده بود، گفت: با جلساتی که در شهرستان برگزار شد، این موانع رفع شد و عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت. هاشمی از تأمین اعتبار اولیه برای اجرای زیرسازی، خیابان‌کشی و معابر این ناحیه صنعتی خبر داد و گفت: این طرح، اردیبهشت امسال در برنامه این شرکت قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی، تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این ناحیه صنعتی نظیر برق نیز در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان بتوانیم هرچه سریع‌تر این ناحیه صنعتی را آماده واگذاری کنیم.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین زیرساخت این شهرک صنعتی تأمین آب است، گفت: با توجه به صدور مجوز حفر و رفع مشکلات اجرایی، عملیات حفاری آغاز شده و تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: پس از حفر چاه آب، عملیات اجرایی خط انتقال و ساخت مخزن نیز در برنامه قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی این ناحیه صنعتی گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس، بتوانیم در یک برنامه زمان‌بندی برق و گاز این ناحیه صنعتی را نیز تأمین کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: مطالعات زیست‌محیطی این ناحیه صنعتی نیز انجام شده و طیف گسترده‌ای از صنایع تا رده ششم زیست‌محیطی می‌توانند در این ناحیه مستقر شوند.
هاشمی با اشاره به اینکه مساحت فعلی این ناحیه صنعتی حدود 50 هکتار است، گفت: این ناحیه صنعتی در فازهای بعدی و با اجرای طرح‌های توسعه، ظرفیت توسعه تا بیش از 100 هکتار را خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خفر به‌ویژه در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی، افزود: ایجاد این ناحیه صنعتی با هدف فراهم‌کردن شرایط جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعتی در این منطقه انجام شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی