[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۳۹۱
  • دوره جدید

چگونه در ۴ هفته چربی‌های شکم خود را آب کنیم؟ ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش همگردی به نقل از الکوثر، چربی شکم و چربی انباشته شده در اطراف کمر یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای است که بسیاری از آن رنج می‌برند.
تمرینات ساده در خانه برای کاهش چربی شکم
- چمباتمه زدن
- تمرینات پلانک و انواع مختلف آن‌ها
- ورزش بورپی
برنامه‌ریزی برای چربی‌سوزی سریع‌تر
درست غذا خوردن می‌تواند سلول‌های چربی به ویژه چربی‌های زیرپوستی را به میزان 18 درصد کاهش دهد. می‌توانیم با مصارف مقادیر زیر از میزان دریافت کالری روزانه خود اطمینان یابیم:
30 - 35 درصد پروتئین
40-45 درصد کربوهیدرات
20 تا 25 درصد چربی
غذاهای خاصی که باید در رژیم غذایی روزانه گنجانده شوند:
غذاهای غنی از پروتئین مانند حمص، تخم مرغ، مرغ، سیب زمینی شیرین، آجیل و خشکبار، آووکادو، روغن نارگیل و روغن زیتون.
آیا دوره‌های تناسب اندام آنلاین به کنترل وزن کمک می‌کند؟
دوره‌های آنلاین یک راه عالی برای شروع، تمرکز بر اهداف و اندازه‌گیری موفقیت در نقاط مختلف است. شما باید به طور منظم ورزش کنید و درست غذا بخورید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی