[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

پیروزی دوباره شهید چمران لارستان ، روزنامه شیراز نوین

در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان تیم شهید چمران لارستان شهرداری ماهان را شکست داد و دیدار تیم‌های شهید شاملی کازرون و غدیر ملایر به دلیل حاضر نشدن تیم میهمان در کازرون برگزار نشد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، در هفته دهم این بازی‌ها جمعه شب تیم شهید چمران لارستان در کرمان به مصاف شهرداری ماهان رفت که با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد و ۲ امتیاز حساس را با خود به لارستان آورد و با ۱۰ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد.
در دیگر دیدار این هفته قرار بود شامگاه جمعه و پس از افطار در کازرون بین دو تیم شهید شاملی کازرون و غدیر ملایر برگزار شود اما تیم ملایری به این شهر سفر نکرد تا کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در این باره تصمیم بگیرد.
براساس آیین‌نامه مسابقات در صورتی که تیمی حاضر به بازی نشود و نتواند دلیل قانع کننده‌ای ارایه دهد نتیجه بازی ۱۰ بر صفر اعلام می‌شود.
تیم غدیر ملایر در جدول رده‌بندی هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با چهار امتیاز در رده هفتم و در خطر سقوط به لیگ پایین‌تر قرار دارد.
تیم‌های سنگ آهن بافق یزد، فولاد مبارکه اصفهان و شهید شاملی کازرون در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و مدعی قهرمانی هستند.
هشت تیم در رقابت‌های هندبال برتر زنان ایران حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی