[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مهار حریق بلوار نصر بدون تلفات ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، با حضور به‌موقع آتش‌نشان‌ها از ۴ ایستگاه عملیاتی، حادثه آتش‌سوزی یک انبار کفش در بلوار نصر کنترل و از گسترش آتش به منازل مسکونی مجاور جلوگیری شد.
معاون عملیات این مأموریت اطفای حریق در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۱۲:۳۶ ظهر روز شنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک منزل، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان را به محل حادثه بولوار نصر غربی جنب پمپ بنزین قبل از خیابان کسری اعزام کرد.
بنا بر آنچه این نیروی آتش‌نشان گفته است، آتش در منزل مسکونی که تبدیل به انبار کفش شده بود، رخ داده و در حال سرایت به منازل اطراف بود.
معاون عملیات آتش‌نشانی شهرداری شیراز با اشاره به اعزام خودروهای اطفایی از ایستگاه‌های 9، 12، 7، 19 تصریح کرد: در این عملیات ۵ خودرو سنگین اطفای حریق و خودروی سیستم تنفسی حضور داشتند و آتش‌نشانان پس از ساعاتی عملیات نفس‌گیر موفق به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف شدند. آن‌گونه که معاون عملیات اعلام کرده، خوشبختانه در این آتش‌سوزی به هیچ فردی آسیبی نرسیده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی