[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی چند گل و گیاه آپارتمانی با برگ‌های رنگی ، روزنامه شیراز نوین


گیاهان آپارتمانی یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی در خانه هستند. مخصوصاً اگر گیاهان آپارتمانی زیبایی که برگ‌های رنگی دارند را انتخاب کنید.
به گزارش نمناک، گیاهان بهترین راه برای ایجاد فضای متنوع و رنگارنگ در خانه هستند. در این قسمت قصد داریم گیاهانی زیبا با برگ‌های چند رنگ را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با پرورش آنها در خانه، محیط اطراف را زیباتر و دلنشین‌تر کنید.
گیاه صورتی پولکا دات
برگ‌های صورتی این گیاه جذاب با زمینه سبز پُررنگ آن را به یکی از بهترین گیاهان خانگی تبدیل کرده است؛ مخصوصاً این‌که برگ‌های آن زیر نور آفتاب صبحگاهی جلوه بسیار عالی پیدا می‌کنند و سایه‌ها و خطوط بنفش و زیبایی روی آن دیده می‌شود. کافی است که در فصل رشد، هر دو الی سه هفته یک بار به آن کود بدهید.
بگونیا خالدار
این گیاه یکی از جذاب‌ترین‌هاست که نام آن در این لیست قرار می‌گیرد و دارای نقاط رنگی روی برگ‌هایش است و زمینه برگ‌های آن رنگ قرمز دارند. البته پرورشش کار آسانی نیست اما ارزش تلاش دارد.
حُسن یوسف
برگ‌های این گیاه رنگ‌های مختلفی دارند و ظاهر متمایزی را در انتهای برگ ایجاد می‌کنند. در نتیجه برای محیط خانه بسیار جذاب هستند و رنگ آنها شما را عاشق خودشان می‌کند. کافی است آنها را در محیط نسبتاً گرم و روشن نگه دارید تا حداکثر رشد را داشته باشند.
کروتون
این گیاه از بهترین گیاهان رنگی برای محیط خانه است و برگ‌های چندرنگ و دارای خطوط زیبایی دارد. بهترین حالت این است که آن را در معرض نور جانبی قرار دهید و در محیط خانه بگذارید. معمولاً در نور کم هم دوام خوبی دارند.
پپرومیا
این گیاه انتخاب بسیار عالی برای سبدهای آویزان داخل خانه است. برگ‌های آن بیضی یا قلبی‌شکل هستند. انواع مختلفی از آنها مثل پپرومیای متالیک و هندوانه‌ای هم یافت می‌شوند که دارای نقاط نقره‌ای با برگ‌های سبز هستند.
گیاه بنفش مخملی
رنگ برگ‌های این گیاه سبز و بنفش است و پُرزهای بنفش نازکی روی آن را پوشانده است و یک بافت مخملی برای آن ایجاد کرده است؛ می‌توانید این گیاه را در سبدهای آویزان داخل خانه نگهداری کنید و به راحتی آن را قلمه بزنید.
بگونیا رکس
این گیاه دارای رنگ‌های مختلفی است و می‌توانید چند رنگ متفاوت از آن را تهیه کنید و یک کالکشنی از گیاه بنفش، صورتی، سبز یا نقره‌ای در محیط منزل بسازید که ظاهر بسیار جذابی را ایجاد می‌کند. فقط باید آن را در دمای معمولی و در معرض نور خورشید قرار دهید.
ادامه دارد ...

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی