[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای: تلاش اصلی ما بر محور تکمیل زیرساخت‌ها بود، روزنامه شیراز نوین

سید حسن حسینی، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای با همراه هیئت رئیسه هیئت استان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حیدر صفرپور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این دیدار صمیمی ابتدا سید حسن حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان به مدیرکل ورزش استان فارس، گزارشی از اقدامات صورت گرفته این هیئت در طول سال 1401 و ایام نوروز 1402 ارائه کرد.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس در ادامه عنوان داشت: در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس طی یک سال گذشته تلاش گردید تا با استفاده از پتانسیل‌های موجود، نسبت به تکمیل زیرساخت‌های ورزش زورخانه‌ای اهتمام کنیم و با همکاری شهرداری شیراز نیز نسبت به راه‌اندازی سه زورخانه در سطح شهر شیراز و جانمایی زورخانه مرکزی نیز به‌منظور ساخت و تکمیل، اقدام نموده‌ایم.
در ادامه نیز صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن خیر مقدم و تبریک سال جدید و ایام مبارک ماه رمضان به مسئولان هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته ورزش زورخانه‌ای در سطح استان فارس طی سال گذشته تقدیر نمود و حمایت خود را از این ورزش ولایی اعلام کرد.
صفرپور با بیان این مطلب که یکی از ظرفیت‌های بزرگ جامعه که می‌تواند شورونشاط را در میان آحاد مردم گسترش دهد، ورزش استهم گفت: با ورزش، می‌توان حال جامعه را خوب کرد و نشاط را در بین تمام اقشار جامعه از هر سن و گروه رواج داد.
وی با ذکر این مطلب که ورزش زورخانه‌ای با منش پهلوانی عجین است، افزود: از انتظارات این اداره کل از هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای این است که به معنا و مفهوم واقعی، مروج عملی منش و فرهنگ پهلوانی باشد تا این فرهنگ نسبت به گذشته، نمود واقعی‌تری داشته باشد و با کمک بزرگترهای این رشته و پیشکسوتان ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان با برنامه‌ریزی صورت گیرد تا در وجود این قشر از جامعه منش و مرام پهلوانی نهادینه شود.
صفرپور تصریح کرد: از زیرساخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که در سطح جامعه موجود است به بهترین نحو و بصورت بهینه باید استفاده گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی