[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرمانده سپاه فجر فارس: سپاه خود را در کنار شهرداری می‌بیند، روزنامه شیراز نوین

آیین توزیع ۲هزار بسته معیشتی توسط حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین توزیع ۲هزار بسته معیشتی توسط حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد. فرمانده سپاه فجر فارس که در این آیین حضور داشت، از شهردار شیراز به‌واسطه همکاری صمیمانه در امور خیر تقدیر کرد.
سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه استان فارس همواره در خدمت‌رسانی به نیازمندان در مقام نخست قرار دارد، از بسیج اقشار و قرارگاه احمد بن موسی(ع) که در موضوعات محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند، قدردانی و اظهار کرد: بنا به نص صریح قرآن کریم، خداوند در خدمت به محرومان پاداش و برکت زیادی قرار داده است.
بنا به اظهار این مقام ارشد در سپاه فارس، در وهله نخست، ۱۰۰هزار بسته معیشتی در ماه رمضان برای استان فارس هدف‌گذاری شده بود که با توجه به محدودیت بودجه، بستر مهیا نبود؛ اما با شروع حرکت، بسته‌های بی‌شماری آماده شد که این نشان می‌دهد هم مردم در این امر خیر پیش‌قدم هستند و هم خداوند برکت می‌دهد و کار به نحو احسن انجام می‌شود. وی تصریح کرد: نکته مهم این است که هر وقت کنار هم قرار می‌گیریم، خداوند گره را باز می‌کند. فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مورد اعطای جهیزیه به محرومان، اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: بیش از ۱۲ مرحله توزیع جهیزیه به وسیله مشارکت خیران انجام شده است. سردار بوعلی با بیان اینکه ۵۰۰ جهیزیه در حرم حضرت شاهچراغ(ع)‌ توزیع شد و ۵۰۰ جهیزیه دیگر هم بعد از ماه رمضان توزیع می‌شود که اعتبار آن حدود ۴۰میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه فارغ از وظایف سازمانی، هرجا که موضوع مردم و نیاز بوده، با نیت گره‌گشایی حتماً ورود کرده و کمک می‌کند و در این مسئله هیچ تردیدی وجود ندارد.
سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر خود را همواره در کنار شهرداری دیده و از هیچ کمکی دریغ نداشته است، تصریح کرد: شهرداری هدفی به غیر از خدمت به مردم ندارد و تکلیف شهرداری، ارائه خدمات به بهترین نحو در سطح شهر است. شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این آیین اظهار امیدواری کرد که با این اقدام بتوانیم گام مثبتی در کمک به هم‌نوعان و خدمت به مردم برداریم. محمدحسن اسدی از فرماندهی سپاه فجر فارس که با وجود وظایف سخت و بی‌شمار خود، یار و همراه مدیریت شهری بوده است، قدردانی کرد. او در بخش دیگری از سخنان خود به ویژه‌برنامه‌های شهرداری شیراز در ماه رمضان پرداخت.اسدی گفت: کلان‌شهر شیراز برای استقبال از عید سعید فطر آماده و مهیا می‌شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی