[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه‌های نیمه‌تمام، تمام شود، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز در ادامه بازدیدهای پنجشنبه‌های عمرانی با همراهی جمعی از معاونان، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران‌ کل، مشاوران و مدیران شهرداری، از برخی نقاط ۵ منطقه شهرداری و ایستگاه مترو بازدید و بر تعیین تکلیف مواردی که طی سالیان سال بر زمین مانده، تأکید کرد و دستورات لازم را داد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در ادامه بازدیدهای پنجشنبه‌های عمرانی با همراهی جمعی از معاونان، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران‌ کل، مشاوران و مدیران شهرداری از برخی نقاط ۵ منطقه شهرداری و ایستگاه مترو بازدید به‌عمل آورد.
این مقام مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در این راستا اظهار کرد: مناطق ۱۱، ۸، ۴، ۶، ۱۰ و یکی از ایستگاه‌های مترو مقصد این پنجشنبه عمرانی بود.
او‌ ادامه داد: در این بازدید برخی از اماکن نظیر ساختمان‌ها و ساختمان‌های نیمه‌تمام را که قابلیت اتمام و تعیین تکلیف داشت، بررسی کرده و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد. بنا به اظهار اسدی، برخی از نقاطی که بازدید شده است، مورد بررسی و کارشناسی بیشتر قرار گرفته و تصمیمات دیگری نیز اخذ خواهد شد. شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان این موضوع که مواردی طی سالیان سال بر زمین مانده که باید تعیین تکلیف شوند، تصریح کرد: در این موارد نیاز بوده که یک خرد جمعی بتواند بهترین تصمیم‌‌ها را بگیرد. او با تأکید بر برنامه‌محوری شهرداری در سال جاری بیشتر از همیشه، بیان کرد: در تمام مواردی که مورد بازدید قرار گرفت، تکلیف مدیریت یا سازمان مربوطه مشخص شده و این موارد را در پروژه‌های سال جاری خواهیم آورد. شهردار شیراز تعیین تکلیف این موارد را به‌‌عنوان مطالبه‌ای جدی از مناطق و مدیران شهرداری عنوان و اظهار کرد: این موارد که بایستی در سالیان قبل اقدام می‌شد، باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و به سرانجام و بهره‌برداری برسند. بنا بر این گزارش، مدیریت شهری شیراز از سال گذشته در قالب بازدیدهای پنجشنبه‌های عمرانی به بررسی طرح و پروژه‌‌های نیمه‌تمام یا در حال اجرای عملیات می‌پردازد و برای تعیین تکلیف و اتمام به‌موقع جهت بهره‌برداری تصمیمات و دستورات لازم انجام می‌شود. همچنین در برخی از این پنجشنبه‌های عمرانی، شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی یا افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های سطح شهر بوده‌ایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی