[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تمرکز بر بهبود فضای شهری است، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه پنج از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی سطح شهر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی، رضا مسعودی به همراه معاون مالی اقتصادی و سرپرست معاونت فنی عمرانی، سرپرست معاونت خدمات شهری و دیگر مدیران شهری از پروژه‌های سطح منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.
رضا مسعودی در حاشیه بازدید، از بزرگ‌ترین سالن تیراندازی جنوب کشور واقع در پارک مادر و احداث پارک محلی خیابان ابوذر غفاری بازدید کرد و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی همکاران، دستورات لازم را در خصوص حوزه فنی، عمرانی و اجرایی در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها صادر کرد. وی افزود: با توکل به خدا و در سایه همدلی مدیریت شهری، با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح منطقه دنبال خواهیم کرد و همواره به پیشرفت پروژه‌ها در همه نقاط می‌اندیشیم و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای شهروندان منطقه پنج ایجاد کنیم. مسعودی در این بازدید، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری منطقه پنج در حوزه پارک‌ها و فضای سبز و مجموعه‌های در حال ساخت تحت‌نظر این منطقه را فراهم نمودن بستری مناسب برای معلولان دانست که بتوانند در محیط‌های شهری و تفریحی به‌خوبی تردد نمایند. در این راستا از مشاور امور معلولان به‌صورت مستقیم در بسترسازی مناسب در پروژه‌ها استفاده می‌گردد و موجب رضایت شهروندان است. این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد. 
وی افزود: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم. رعایت شاخصه‌های کیفی مدنظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی 
قرار می‌گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی