[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۴۲۲
  • دوره جدید

مشتری‌مداری، مزیتی رقابتی است، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون اخلاق کسب‌وکار اتاق بازرگانی فارس:
مشتری‌مداری، مزیتی رقابتی است

عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: امروزه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری در نزد واحدها و بنگاه‌های اقتصادی به مزیت رقابتی تبدیل شده است. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، صلاح الدین ایزدفر در نشست بررسی چالش‌ها و موانع زیست اخلاقی در کسب و کار در شیراز افزود: در صورت نبود تعامل بین عوامل ساختارهای اجتماعی و اقتصادی، نتایج اخلاقی و اقتصادی حاصل نخواهد شد.
یک استاد دانشگاه و متخصص حوزه منابع انسانی هم گفت: هم‌اینک در مناسبات بین فردی شاهد کمرنگ شدن اخلاق حرفه‌ای در کار و همچنین تعامل بین کارفرما و کارکنان هستیم. احمد الله یاری افزود: زندگی شخصی و کاری افراد در خصوص بروز و ظهور افعال و رفتار اخلاقی در جامعه از یکدیگر جدا نیست و متأثر از یکدیگر است. او ادامه داد: منابع انسانی در تمام ارکان سازمان، اجتماع و در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری حائز اهمیت است و باید به منابع انسانی و تعاملات بین افراد در محیط کار و سازمان و نحوه رفتار مدیران و صاحبان مشاغل با نیروهای خود پرداخته شود.
وی در ادامه گفت: موانع و عوامل مؤثر در زیست اخلاقی شامل شیوه تعریف اخلاق، عوامل سازمانی و عوامل فردی است و در بسیاری از مواقع برخی از بی اخلاقی‌ها ناشی از برداشت‌های ناصحیح از مفهوم اخلاق حرفه‌ای است که بی تأثیر از مشغله و دغدغه‌های افراد در زندگی شخصی نیست که باعث افزایش یا کاهش بروز چنین رفتارهایی در محیط‌های کاری می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی