[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

روز قدس بیانگر ایستادگی مسلمانان است، روزنامه شیراز نوین

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:
روز قدس بیانگر ایستادگی مسلمانان است
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه قدس شریف جغرافیای تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است، گفت: روز قدس بیانگر ایستادگی مردمان مسلمان کل جهان است.
افسانه خواست‌خدایی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایکنا، روز قدس را دفتر خونین ایثار، شهادت و استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: روز قدس بیانگر ایستادگی مردمان مسلمان کل جهان است که به ابتکار امام خمینی جمعه آخر ماه مبارک رمضان به این نام مزین شده است.
وی افزود: در طول تاریخ این مقاومت و ایستادگی هیچ‌گاه کمرنگ نشده، بلکه روزبه‌روز بیشتر شده و استکبار جهانی در جای‌جای جهان به هیچ نقطه هدف‌گذاری‌شده که مدنظرش بوده، نرسیده است.
خواست‌خدایی با بیان اینکه قدس شریف جغرافیای تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است، گفت:‌ روز قدس را امام خمینی(ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشتند تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که کل بیدادگران روا داشتند، غافل نمانند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پیر بیدار انقلاب، امام خمینی(ره) روز قدس را روز اسلام دانستند؛ روزی که در آن باید اسلام احیا شود و به ابرقدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام تحت سیطره هیچ ظلمی قرار نخواهد گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی