[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«قطع فوری» از ۶ اردیبهشت در سینماهای هنر و تجربه، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی از ۶ اردیبهشت‌ماه در سینماهای منتخب هنر و تجربه روی پرده می‌رود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی از روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
فیلم‌نامه این فیلم سینمایی که محصول مستقل گروه فیلم‌سازی بحرفیلم است، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی، توسط او به‌صورت مشترک با لیلا نیکزاد به نگارش درآمده و قصه‌ای عاشقانه از شبی کرونایی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.
مریم بحرالعلومی، پیش از این کارگردانی دو فیلم سینمایی «پاسیو»، «شهربانو» را در کارنامه دارد که چندین جایزه از جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی را از آن خود کرده‌اند. «قطع فوری»، اولین تجربه بحرالعلومی در مقام تهیه‌کنندگی فیلم بلند سینمایی محسوب می‌شود.
بازیگران «قطع فوری»، عبارتند از سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، خشایار بحرالعلومی، آرمان درویش‌ملا، گلبرگ محمدی، رامینا حسینی و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌آفرینی جاودانه علی انصاریان.
دیگر عوامل سازنده این فیلم شامل مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، مدیران صدابرداری: ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: یوگنی گرینکو، تدوین: محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، طراح صحنه: علی اسماعیلی و طراح لباس: مریم بحرالعلومی، هستند.
فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سالن‌های منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای هنر و تجربه شهرستان‌های مختلف سراسر کشور روی پرده می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی