[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ادای احترام به شهید آوینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیر مسئول انتشارات نیروی زمینی سپاه با حضور در کانون فارس با سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پروش فکری فارس دیدار کرد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سیاوش نقیبی‌زاده، مدیر مسئول انتشارات نیروی زمینی سپاه در این دیدارگفت: افتخار می‌کنیم که در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان فارس هستیم و اولین ماه سال و فصل بهار را در حالی سپری می‌کینم که تقارن آن مصادف با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی است و بر ماست که بتوانیم در وادی فرهنگ، هنر و ادبیات انقلاب اسلامی، مروج تفکر شهید آوینی باشیم. 
مدیر دفتر تاریخ شفاهی سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: معرفی شخصیت‌های بزرگی چون شهید آوینی برای نسل کودک و نوجوان، امروز می‌تواند راه‌گشا باشد و بسیاری از شبه‌ها و مشکلات را برطرف کند. در سالیانی که مقام معظم رهبری تأکیدات زیادی بر تولید داشته‌اند،  در زمینه‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر تلاش کنیم و با تولید محتوای مناسب با سن کودک و نوجوان در تربیت نسلی در تراز جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.
سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس هم در این نشست گفت: بی‌تردید کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی، می‌توانند نقش بسیار مهمی را در آینده ایفا کنند. تولید محتوای مناسب با محوریت انقلاب اسلامی یک از مأموریت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این راستا، قدم‌هایی برداشته شده و بر ماست که کودکان و نوجوانان را با اندیشه و مشی شهید آوینی و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم. 
در این نشست مریم همایونی، مسئول روابط عمومی بسیج هنرمندان استان فارس نیز حضور داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی