[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۵۰۰ دانش‌آموز مستعد شناسایی می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در جلسه با مسئولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس خبر داد:
شناسایی و معرفی۵۰۰ دانش‌آموز مستعد شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی به فدراسیون‌های مختلف ورزشی کشور
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت: در رشته‌های مختلف نزدیک به ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی دانش اموزی شناسایی و طی یک هماهنگی و به‌صورت رسمی به فدراسیون‌های مختلف ورزشی معرفی شدند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حسین بابویی در جلسه با مسئولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس به صورت برخط در شیراز گفت: طبق نظرسنجی از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات کشوری در استان فارس و ارزیابی انجام شده، این استان در امر میزبانی بسیار موفق عمل کرده است.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور افزود: میزبانی خوب استان فارسی‌ها موجب شد تا دومین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی در شیراز برگزار شود.
وی اضافه کرد: تیم ‌ملی فوتبال دانش‌آموزی کشور پس از چندین مرحله اردو و انتخاب نفرات اصلی به مسابقات جهانی در مراکش اعزام خواهد شد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با اشاره به مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور گفت: این مسابقات پس از دو سال تعطیلی به‌دلیل شرایط کرونایی در چندین رشته ورزشی در کشور برگزار شد.
بابویی ادامه داد: این مسابقات شور و نشاط را در بین دانش‌آموزان فراهم آورد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور بیان کرد: در تمامی مسابقات ورزشی که در سطح کشور و در رشته‌های مختلف برگزار می‌گردد، تیم‌های منتخب در قالب تیم ملی دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند تا بتوانیم ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی را در کشور نشان دهیم. 
بابویی در ادامه گفت: در رشته‌های مختلف، نزدیک به ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان شناسایی و طی یک هماهنگی و به‌صورت رسمی به فدراسیون‌های ورزشی معرفی شدند. 
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور افزود: مسابقات کشوری در مقطع ابتدایی به صورت جشنواره برگزار می‌شود و هدف از آن، ایجاد نشاط و شادابی و استعدادیابی دانش‌آموزی است.
وی تأکید کرد: مسابقات ورزشی به‌عنوان یک فعالیت فوق برنامه در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد و همین برگزاری مسابقات انگیزه می‌شود تا دانش‌آموزان در کانون‌های ورزشی حضور فعال داشته باشند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌های این معاونت در طول سال تحصیلی پرداخت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی