[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه، سالروز ارتش قهرمان، روزنامه شیراز نوین

۲۹ فروردین‌ماه در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی یادآور یکی از رخدادهای بزرگ و حساس کشور در یکی از مقاطع زمانی تعیین‌کننده است که طی آن و در اوج فتنه‌آفرینی و سردادن زمزمه انحلال ارتش توسط ضدانقلاب و تفاله‌های استکبار جهانی، با هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)  فرمان حفظ، تقویت و قدرت‌نمایی ارتش و ارتشیان به انقلاب و مردم، پیوسته توطئه دشمن را خنثی کرد و ساخت ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.
حافظه تاریخی ملت انقلابی و غیور ایران اسلامی مملو از صحنه‌های پرشور و غرورآفرینی است که حماسه‌ای سترگ و تاریخ‌ساز و ازخودگذشتگی‌های دلاورمردان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی بر تارک آن می‌درخشد.
ارتش قهرمان، در طول چهار دهه انقلاب با تبعیت از فرماندهی معزز کل قوا در تمامی عرصه‌های موردنیاز کشور چه در جنگ تحمیلی، پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی «ارتش فدای ملت بوده است» را به منصه ظهور رسانده است. وحدت راهبردی، تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و اتحاد و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق‌آمدن بر مشکلات، موانع و چالش‌هایی که همواره توسط قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر و در رأس آنها آمریکای جنایتکار علیه جمهوری اسلامی طراحی و مهندسی نموده‌اند را ترسیم کرده است. سپاه فجر استان فارس ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش قهرمان و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی غرورآفرین را گرامی داشته و این روز را به تمامی سلحشوران و خانواده بزرگ ارتش تبریک می‌گوید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی