[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی برترین‌های پرش با اسب فارس، جام رمضان، روزنامه شیراز نوین

رئیس هیئت سوارکاری استان فارس گفت: رویداد پرش با اسب استان فارس، جام رمضان با حضور 60 سوارکار به‌میزبانی باشگاه سوارکاری ملل زرقان برگزار و نفرات برتر رده‌های مختلف معرفی شدند.به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، غلامعلی طفیونی گفت: رویداد پرش با اسب استان فارس، جام رمضان با حضور 60 سوارکار رشته پرش از باشگاه های سوارکاری استان فارس به‌میزبانی باشگاه سوارکاری ملل زرقان برگزار شد. وی افزود: سوارکاران در 7 رده تمرینی، مبتدی، نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان، اسب زایچه ایرانی و O1مالکین با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات برتر هر رده به شرح زیر هستند:
رده تمرینی: افراد زیر موفق شدند که مسیر مسابقه را بدون خطا به‌پایان برسانند: 1- علی ایرانی با اسپارتا از بوشهر 2- مبینا فتحی با فلوریدا از سمند 3- ملیکاپور بهمن با کورفلینگ از آترا 4- آرش حاصلی با الکس از آفتاب 5- رزا سیادتان با الیسا از آفتاب. 
رده مبتدی: افراد زیر موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا به‌پایان برسانند: 1- محمد عرب‌زاده با اسب لوردانوس از باشگاه سوارکاری ملل 2- رزا آزادگان با اسب ونیز از باشگاه سوارکاری آترا 3- ساسان کریمی با اسب وینکس از باشگاه سوارکاری سمند ۴_ امیرعلی چابک با اسب آماندا از باشگاه کوی بهشت.
رده نونهالان: مقام اول: بنیامین مطلوب با اسب کرازین از باشگاه کوی بهشت، مقام دوم: رزا آزادگان با اسب وینر از باشگاه آترا و مقام سوم: اهورا مسجدی با اسب کوپال از باشگاه سمند
رده نوجوانان: مقام اول: نازنین توانان‌فر با اسب هند سام از باشگاه پارسا اصطال، مقام دوم: نگار هاشمی با اسب زئوس از باشگاه کوی بهشت فارس و مقام سوم: آرش حاصلی با اسب اولیو از باشگاه سوارکاری آفتاب.
رده D بزرگسالان: مقام اول: مجتبی پورشمسی با اسب آبسند از باشگاه عقاب، مقام دوم: حامد عباسی با اسب فلورت از باشگاه ملل و مقام سوم: مهدی مؤمن باقری با اسب دیاموند از باشگاه ملل.
رده اسب زایچه ایرانی: مقام اول: مهدی کارگران با اسب سوان از باشگاه کوی بهشت، مقام دوم: مهدی حاصلی با اسب داچ از باشگاه آفتاب، مقام سوم: مجتبی پورشمسی با اسب کمرون از باشگاه عقاب و مقام چهارم: امین مومن باقری با اسب کن ماری از باشگاه ملل. 
رده O1مالکین: مقام اول: متین مصاحب‌فر با اسب امیلی از باشگاه کوی بهشت مقام، دوم: زهرا عباسی با لیدی از باشگاه ملل مقام و سوم: مرتصی کوشانزاده با اسب نیوکمپ از بوشهر.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی