[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، روزنامه شیراز نوین

دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب

جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر روز سه‌شنبه در بیست‌وهفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش سایت مقام معظم رهبری، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در ابتدای دیدار، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند. در ادامه گزیده‌ای از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار را می‌خوانید.
* در دوران دفاع مقدس دو فرصت تعالی و عروج به‌صورت مشترک در کنار هم قرار گرفتند. جوان‌هایی که وارد میدان جنگ شدند، حرکتشان و اوج‌گیری‌شان جوری بود که فردی مثل امام راحل، امام بزرگوار که سال‌های متمادی سلوک و عرفان را تجربه کرده بود، به حال آنها غبطه می‌خورد. من نمی‌دانم شماها شرح حال این شهدا را می‌خوانید، این کتاب‌ها را یا نه؟ من می‌خوانم و اشک می‌ریزم و استفاده می‌کنم. برای من حقیقتاً استفاده دارد. من خیال می‌کنم شما یکی از کارهایی که می‌کنید حتماً همین باشد. شرح حال این شهدای عزیز را به‌خصوص بعضی‌هایشان را که خیلی معنویت دارند، بخوانید. اینها استفاده کردند.
* انتظار فرج یعنی سختی‌ها همه قابل برداشته‌شدن، برطرف‌شدن است. نه اینکه بنشینید انتظار بکشید، دل شما باید گوش‌به‌زنگ باشد. انتظار فرج یعنی انتظار برطرف‌شدن همه نقص‌هایی که شما الان گفتید. ده برابر این هم نقص وجود دارد که شما نگفتید. انتظار فرج یعنی این؛ یعنی آماده‌بودن، فکرکردن، بن‌بست‌نپنداشتن. بن‌بست‌انگاری خیلی چیز بدی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی