[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نمایش پویانمایی ایرانی «آسمان دوست‌داشتنی» در جشنواره زلین چک، روزنامه شیراز نوین

پویانمایی «آسمان دوست‌داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهران از تازه‌ترین ساخته‌های امور سینمایی کانون پرورش فکری در جشنواره فیلم زلین چک، نمایش داده می‌شود.
به گزارش ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «آسمان دوست‌داشتنی» یک اثر درام ۱۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه‌ای است که با تکنیک دو بُعدی ساخته شده و به موضوع جنگ می‌پردازد. این اثر قرار است روزهای ۱۱ تا ۱۷ خرداد سال ۱۴۰۲ در شصت‌وسومین جشنواره فیلم زلین در شهر زلین کشور چک به‌روی پرده برود. پویانمایی «آسمان دوست‌داشتنی» روایتگر قصه زندگی خلبان یک هواپیمای جنگی است که هر روز به بمباران شهرها می‌پردازد. او هر روز، بعد از اتمام مأموریتش به نزد دختر کوچکش بازمی‌گردد. دخترش عاشق پرواز است و همواره از پدر می‌خواهد که او را با خود به آسمان‌ها ببرد. اما پدر به‌دلیل خاطره تلخ مرگ همسرش، هرگز آرزوی دخترش را برآورده نمی‌کند. جنگ هر روز به آنها نزدیک‌تر می‌شود و یک روز، حادثه‌ای زندگی آنها را برای همیشه تغییر می‌دهد.
تهیه کنندگی این پویانمایی را که مناسب گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است، امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی