[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز پخش «همآهنگ» با حضور بازیگران از امروز، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، پخش مرحله انتخابی برنامه تلویزیونی «همآهنگ» از امروز، ۳۰ فروردین در شبکه افق آغاز می‌شود.
 برنامه «همآ‌هنگ» که روایتی تازه از سرود و موسیقی است، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود. 
در این مرحله از برنامه، امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده)، فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کارگردان)، عباس غزالی (بازیگر) و اشکان کمانگری (خواننده) به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب حضور دارند.
«همآهنگ» برنامه‌ای با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از سال ۱۳۹۹ و پیش‌تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.
این برنامه که در آن ۱۴ هزار کیلومتر سفر زمینی برای معرفی گروه‌های سرود در ۱۰ نقطه ایران تجربه شده، محصولی از موسسه مأوا به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است. طی یک‌ سال‌‌ونیم گذشته، گروه‌های مختلف سرود در کشور شناسایی و طی آن بیش از ۸۰۰ گروه پس از دریافت آثار ارزیابی شدند. پس از این مرحله، گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شده و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان برگزار کردند.
همچنین گروه‌های برتر مرحله مقدماتی که مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند در ادامه با حضور در استودیوی «همآهنگ» در حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی