[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تشکیل ۲۲۰ پرونده تعزیراتی برای صنوف فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال تا روز ۲۸ فروردین بالغ بر ۲۲۰ پرونده تخلف از اصول بهداشتی برای صنوف مختلف تشکیل شده است.
غلامرضا سالاری به خبرنگاران گفت: متخلفان در این پرونده‌های تعزیراتی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند و جمعاً به پرداخت ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال محکوم شدند. سالاری خاطرنشان کرد: قانونگذار جریمه نقدی رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی صنوف را به میزان ۴۰میلیون ریال در نظر گرفته است که در صورت تکرار، جریمه متخلف تا ۲۰۰میلیون ریال نیز افزایش خواهد داشت؛ البته احکامی نظیر نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی متخلف نیز قابلیت اعمال دارد.
وی گفت: هرگونه تخطی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت مواد غذایی عرضه‌شده به مردم خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در این رابطه گشت‌های نظارتی بهداشتی با جدیت وظایف خود را دنبال می‌کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد که پرونده‌های متشکله نیز در راستای اثربخشی هرچه بیشتر به سرعت رسیدگی و مجازات‌های سنگینی برای متخلفان اعمال می‌شود. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد هرگونه شکایت یا گزارشی در خصوص تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی را به شبکه‌های بهداشت اطلاع داده یا طی تماس با شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف گزارش کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی