[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پرسپولیس ۱- استقلال صفر بزرگ‌ترین بُرد یحیی، روزنامه شیراز نوین

پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر، فاتح یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ شد و با نتیجه پرسپولیس ۱- استقلال صفر، بزرگترین برد یحیی حاصل شد.
به گزارش «ورزش سه»، دیروز دو تیم پرسپولیس و استقلال در شرایطی روبه‌روی یکدیگر صف‌آرایی کردند که هر دو تنها به پیروزی نیاز داشتند و تساوی فقط راه را برای قهرمانی سپاهان هموار می‌کرد. پرسپولیس در روزی که فرصت‌طلب بود و جانانه از گل پیروزی بخش خود دفاع کرد، فاتح دربی صدم شد و شیرین‌ترین پیروزی فصل را به هوادارانش هدیه داد.
نیمه اول این بازی در ابتدا متعادل آغاز شد و ترس در ساق‌های بازیکنان هر دو تیم احساس می‌شد. با این حال، استقلال و پرسپولیس سعی در ایجاد فضا از سمت چپ داشتند و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
در نیمه دوم اما بازی از همان ابتدا پُرتب‌وتاب شروع شد و تعویض یحیی، خیلی زود جواب داد و عیسی آل‌کثیر، بار دیگر طعم گل‌زنی در دربی را چشید. عیسی در دقیقه ۵۰ با کنترل و یک سرتوپ زیبا و ضربه‌ای تمام‌کننده دروازه حسینی را فرو ریخت.
پس از آن استقلال، چهل دقیقه برای زدن گل تساوی تلاش کرد، اما مدافعان پرسپولیس جانانه دفاع می‌کردند و تعویض‌های یحیی گل‌محمدی باعث مستحکم‌تر شدن خط دفاعی سرخ‌ها شد و آنها با محافظت از گل عیسی به ارزشمندترین برد فصل دست یافتند تا برای کسب قهرمانی امید زیادی پیدا کنند.
پرسپولیس با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و موقتاً در صدر جدول قرار گرفت و حالا باید برای تثبیت صدرنشینی، چشم انتظار امتیاز از دست دادن زردپوشان باشد.
تیم داوری: پیام حیدری، محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی و سید وحید کاظمی/ ناظر: مسعود مرادی.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی (۸۵- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی (۸۵- فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (۷۱- محمد عمری)، مهدی عبدی (۴۶- عیسی آل کثیر) و وحید امیری. سرمربی: یحیی گل‌محمدی.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۴- رضا میرزایی)، کوین یامگا (43- صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند (۷۴- آرمان رمضانی)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی (۵۸- ارسلان مطهری) سرمربی: ریکاردو ساپینتو.
شرح گل: پاس در عمق عالی مهدی ترابی در محوطه به عیسی رسید و آل‌کثیر با خونسردی بالا سر توپ زد و عارف غلامی جا ماند و ضربه این مهاجم پس از برخورد به حردانی و تیرک عمودی وارد دروازه استقلال شد.
بهترین بازیکنان: 
علاوه ‌بر عیسی که کار خود را با گل‌زنی به‌خوبی انجام داد، وحید امیری، علی نعمتی و مرتضی پورعلی‌گنجی، نمایش سزاوارانه و قابل ستایشی داشتند و در کسب برد تیمشان نقش پررنگی ایفا کردند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی