[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی در فارس ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مجمع سالانه هیئت دو و میدانی فارس گفت: با تشکیل این ستاد از اواخر سال گذشته جلسات اولیه برگزار شده و برنامه‌ریزی جهت همراهی و حمایت از ورزشکاران عزیزمان انجام گرفته است و امیدواریم در مسابقات آسیایی هانگژو بتوانیم با افتخارآفرینی ورزشکاران استان برگ زرین دیگری بر افتخارات استان فارس بیفزاییم.
مجمع سالانه هیئت دو و میدانی فارس عصر چهارشنبه 30 فروردین‌ماه با حضور هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، روح‌الله نجمی رئیس هیئت دو و میدانی فارس، هیئت‌رئیسه و اعضای مجمع هیئت دو و میدانی استان برگزار شد. حیدر صفرپور در این مجمع گفت: ظرفیت رشته دو و میدانی باعث شده این رشته به‌عنوان رشته اول و اثرگذار در هر رویدادی نمود یابد.
وی اظهار داشت: از رئیس فدراسیون خواستاریم با نگاه متفاوت به هیئت دو و میدانی فارس که به‌واسطه حضور رئیس جوان، خوش‌فکر، برنامه‌ریز و توانمند این هیئت در یک و نیم سال گذشته توانسته‌اند پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته باشند، زمینه ترقی این هیئت را بیش از پیش مهیا نمایند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: دیرینه‌بودن و سابقه ورزش دو و میدانی فارس و حضور ورزشکارانی چون محمدرضا رحمانی‌فر، بنیامین یوسفی، امیرحسین شاهسونی، خانم‌ها امیدوار، کمپانی و... ایجاب می‌کند امروز استان فارس قهرمانان مختلف دیگری را به خود ببیند و می‌توان با همت مضاعف و برنامه‌ریزی مشخص، منسجم و هدفمندتر در رده‌های پایه و با ترسیم چشم‌انداز روشن پشتوانه‌های خوبی را برای قهرمانان فعلی بپرورانیم و زمینه افتخارآفرینی ورزشکاران عزیزمان را مهیا کنیم.
حیدر صفرپور با اشاره به تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی در اداره‌کل ورزش و جوانان فارس گفت: با تشکیل این ستاد از اواخر سال گذشته جلسات اولیه برگزار شده و برنامه‌ریزی جهت همراهی و حمایت از ورزشکاران عزیزمان انجام گرفته است و امیدواریم در مسابقات آسیایی هانگژو بتوانیم با افتخارآفرینی ورزشکاران استان برگ زرین دیگری بر افتخارات استان فارس بیفزاییم. مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تقدیر از شفاف‌سازی و ارائه صورت مالی هیئت دو و میدانی گفت: شفاف‌سازی باعث آرامش خاطر و اعتماد اعضای هر مجموعه می‌شود و این مهم کمک می‌کند که با انجام آسیب‌شناسی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو شناسایی شوند و برنامه‌ریزی‌ها با تدبیر و دقیق‌تر 
انجام گیرند.
حیدر صفرپور در پایان نوید بهره‌برداری از پیست دو و میدانی مجموعه پارس را به جامعه دو و میدانی داد و گفت: در جلسه با شرکت توسعه تجهیز اماکن ورزشی کشور تقاضای ما تعویض پیست این مجموعه بود و با اعلام نظر کارشناسان این شرکت، مدت‌زمان ضمانت کیفیت پیست به اتمام نرسیده و شرکت اجراکننده پیست موظف به بازسازی است. این نوید را به ورزشکاران استان می‌دهیم که پس از پایان عملیات بازسازی، این پیست میزبان ورزشکاران دو و میدانی استان خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی