[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیران بین مردم باشند، روزنامه شیراز نوین

برپایی میز خدمت با حضور استاندار فارس در مسجد وکیل شیراز:
مدیران بین مردم باشند
دکتر ایمانیه: به حضور مستمر مسئولان در بین مردم و رضایتمندی آنها توجه خاصی دارم

استاندار فارس در ملاقات مردمی و میز خدمت که در مسجد جامع وکیل شیراز برگزار شد، گفت: مدیران بایست بدون احساس خستگی در خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند؛ بر همین مبنا مدیریت ارشد استان نسبت به عملکرد مسئولان، خدمت‌رسانی و حضور دائم بین مردم توجه خاصی دارد.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه با همراهی برخی از مسئولان استانی، پیش از ظهر دیروز با حضور در مسجد جامع وکیل شیراز در دیدار چهره به چهره، به بررسی مشکلات و مطالبات مردم پرداخت.
استاندار فارس با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه مسئولان گره‌گشایی از کار مردم می‌باشد، گفت: ماهیت وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران، حکومتی برخاسته از اراده و خواست آحاد مردم، بر پایه دین مبین اسلام بوده است؛ بر این اساس خدمت و رفع مشکلات مردم توسط مسئولان، وظیفه قانونی و فریضه الهی می‌باشد.
دکتر محمدهادی ایمانیه، حضور مستمر و مستقیم مسئولان بین مردم برای راهگشایی مشکلات آنان را، یک فرصت خاص برای توشه آخرت دانست و افزود: یکی از شاخصه‌های اصلی دولت سیزدهم توجه و پیگیری مستمر کارها تا وثوق نتیجه مطلوب است. همه ما مسئولان و مدیران بایست بدانیم مسئولیت یک امانت الهی موقت است؛ لذا بایست به نحوی عمل کنیم که خدا و بندگانش از ما راضی باشند.
استاندار فارس در ادامه گفت: مدیران ما بایست بدون احساس خستگی در خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند؛ بر همین مبنا مدیریت ارشد استان نسبت به عملکرد مسئولان، خدمت‌رسانی و حضور دائم در بین مردم توجه خاصی دارد.
شایان ذکر است، در میز خدمت مسجد وکیل شیراز حدود شصت تن از مردم عزیز استان، به‌صورت مستقیم با استاندار فارس به طرح موارد درخواستی خود پرداختند. با توجه به کمبود وقت و درخواست حدود چهل تن از مراجعه‌کنندگان دیگر، دکتر محمدهادی ایمانیه با لغو برنامه‌های روزانه خود در روز شنبه، پذیرای آنها در دفتر کار خود در استانداری فارس خواهد بود.
دکتر ایمانیه به‌صورت دوره‌ای و منظم با همراهی سایر مسئولان استانی در قالب میزخدمت‌های عمومی و تخصصی، پاسخ‌گوی مشکلات و مسائل مردم هستند؛ هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با تماس با شماره ۱۱۱ و همچنین با مراجعه به پایگاه سامد، ضمن ثبت درخواست و طرح مشکلات خود به‌صورت حضوری با استاندار فارس دیدار نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی