[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استاندار فارس در جمع مدیران روابط‌عمومی: واقعیت را به مردم انعکاس دهیم، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه استان فارس، گفت: یکی از مصدایق زیبا، جالب و تأثیرگذار جهاد تبیین، عملکرد سازمان‌ها قبل و پس از انقلاب است. ترفند جدی دشمنان جلوه‌دهی ناکارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف است؛ علی‌رغم فشارها و تحریم‌های فراوانی که به ملت ایران تحمیل شده، کارنامه عملکردی نظام افتخارآمیز است. استاندار فارس با بیان اینکه صندوق رأی، صندوق امانتی است که به دستان ما سپرده شده و انعکاس تخلفات وظیفه شرعی همگان است، گفت: روند برگزاری انتخابات باید بدون طرفداری از شخص یا اشخاصی دنبال شود. به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه پنجشنبه ٧ اردیبهشت‌‌ماه در جمع مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی فارس و اصحاب رسانه، خواستار تلاش روزافزون و هم‌افزایی بیشتر برای تحقق اهداف عالیه نظام جهموری اسلامی ایران شد و گفت: هر مدیر روابط‌عمومی باید دارای ۴ ویژگی بازر از جمله صداقت در انجام کار، درایت و هوشمندی، وقت‌گذاری و انگیزه باشد.
استاندار فارس با تأکید بر اینکه مدیران روابط‌عمومی‌ها ابتدا باید جوانب کار را بررسی و سپس اقدام کنند، افزود: نمی‌توان با مسائل حوزه روابط‌عمومی، اداری برخورد کرد؛ چراکه روابط‌عمومی تعطیلی نمی‌شناسد و اگر کسی انگیزه کار در این حرفه مهم را ندارد، نباید مسئولیت بپذیرد.
استاندار فارس نشست‌های خبری مدیران پاسخ‌گو را که به همت مجموعه روابط‌عمومی استانداری فارس تشکیل شده، مفید و مؤثر دانست و گفت: برگزاری نشست‌های خبری ماهیانه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیریت ارشد استان اهمیت فراوانی داشته و از بسیاری از ابهامات پیشگیری می‌کند.
وی یکی از مصادیق زیبا، جالب و تأثیرگذار جهاد تبیین را، مقایسه عملکرد سازمان‌ها قبل و پس از انقلاب دانست و عنوان کرد: ترفند جدی دشمنان جلوه‌دهی ناکارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف است؛ علی‌رغم فشارها و تحریم‌های فراوانی که به ملت ایران تحمیل شده، کارنامه عملکردی نظام افتخارآمیز است. قبل از هفته دولت، کتابی حاوی آمارهای مقایسه‌ای در خصوص اقدامات و تحولات انجام‌شده پیش و پس از انقلاب در فارس تدوین و برگزاری اردوهای جهادی پیشرفت توسط سازمان‌های اجرایی دنبال شود.
دکتر ایمانیه بر لزوم پیگیری مستمر اجرایی‌شدن مصوبات سفر هیئت دولت و سفرهای شهرستانی مدیر ارشد استان تأکید و اضافه کرد: شرط سفر دوم به هر شهرستان تحقق بیش از ۸۵ درصد مصوبات دور اول سفر است.
وی با اشاره به درپیش‌بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از مدیران روابط‌عمومی‌ها خواست که تمرکز بیشتری در این خصوص داشته باشند و متعادل رفتار کنند.
استاندار فارس با بیان اینکه صندوق رأی، صندوق امانتی است که به دستان ما سپرده شده و انعکاس تخلفات وظیفه شرعی همگان است، گفت: روند برگزاری انتخابات باید بدون طرفداری از شخص یا اشخاصی دنبال شود.
نماینده عالی دولت در فارس انعکاس صحیح اخبار همراه با خلاقیت از سوی روابط‌عمومی‌ها را متذکر و یادآور شد: به‌عنوان مثال، قرار بود آزادراه شیراز- اصفهان تا قطعه ششم افتتاح و دو قطعه باقیمانده هم تأمین اعتبار شود؛ اما به دلیل تأمین‌نشدن اعتبارات، این پروژه در زمان اعلامی زیر بار ترافیک نرفت.
استاندار فارس با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در خصوص این پروژه در روزهای اخیر، گفت: یکی از نمایندگان نظرش این بود که تا پروژه تمام نشود، زیر بار ترافیک نرود و نماینده‌ای دیگر نظری مخالف داشت؛ اما بنای مدیریت ارشد استان این بوده و است که با مردم صادقانه سخن بگوییم؛ لذا اگر روابط‌عمومی دستگاه‌های مربوطه به‌زیبایی این مهم را انعکاس دهند، نه تنها چالشی ایجاد نمی‌شود، بلکه مردم هم مسائل را به‌درستی خواهند دانست. 
در پایان این برنامه، از زحمات بستام تقدیر و حکم فرج‌زاده به او تقدیم شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی