[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

مذاکره پرسپولیس با لژیونر ایرانی، روزنامه شیراز نوین

تسنیم/ باشگاه پرسپولیس دنبال مذاکره و توافق با نماینده مهاجم سابق سرخپوشان است.
پس از محکومیت 900 میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت علی علیپور، مدیران این باشگاه طی روزهای گذشته جلسات متعددی را با وکیل مهاجم سابق خود برگزار کردند و امیدوارند بتوانند رضایت این بازیکن را جلب کنند.
بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس که مسئول رسیدگی به پرونده‌های سرخپوشان است، تاکنون چندین جلسه با وکیل علی علیپور برگزار کرده است و دیروز (سه‌شنبه) نیز آخرین جلسه طرفین برای توافق نهایی برگزار شد. سرخپوشان قصد دارند مطالبات علی علیپور را در چند قسط به او پرداخت کنند.
علاوه بر این پرونده؛ پرسپولیسی‌ها در هفته‌های گذشته درگیر پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از سینا اسدبیگی نیز شده بودند که ظاهراً جلسات رسیدگی کمیته وضعیت به این پرونده به اتمام رسیده است و حالا طرفین در انتظار صدور رأی نهایی هستند.
سرخپوشان در پرونده اسدبیگی معتقدند این بازیکن در زمان عقد قرارداد با پرسپولیس با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد رسمی ‌نداشته است و به این ترتیب سرخپوشان هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند. همچنین باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است با توجه به اسناد ارائه شده در کمیته وضعیت محرومیتی متوجه سینا اسدبیگی نیز نشود و این بازیکن بدون مشکل در ادامه لیگ برای سرخپوشان به میدان برود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی