[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جشنواره ملی ایده‌پردازان جوان دانشجو برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازان جوان دانشجو در این استان خبر داد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، سعید یوسفی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه نور ناحیه بسیج دانشجویی فارس در راستای برگزاری اجلاسیه امیران، سرداران و 15هزار شهید این استان و کنگره شهدای دانشجو اقدام به تدوین و اجرای برنامه‌های متنوعی کرده است. 
وی افزود: بسیج دانشجویی استان فارس با توجه به محوریت برگزاری تعداد 120 پیش یادواره شهدای دانشجوی دانشگاهی در این اجلاسیه و با هدف دریافت ایده‌های ناب و جدید مخاطبان، اقدام به طراحی برنامه‌ای با عنوان جشنواره ملی ایده‌پردازان جوان دانشجو با موضوع خلاقیت در برگزاری یادواره شهدای دانشگاهی کرده است. 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: جشنواره ایده‌پردازان جوان دانشجو با هدف برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و متناسب با علاقه و ذائقه مخاطبان جوان دانشجو طراحی شده که با برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی توسط اساتید مطرح و برجسته کشوری و استانی است.
یوسفی تصریح کرد: شیوه برگزاری جشنواره با بارگذاری کلیپ کوتاه تصویری از ایده شرکت‌کنندگان در سایت آپارات، برای بررسی تعداد بازدید مردمی و کسب امتیاز لازم و ارسال لینک آن به دبیرخانه جشنواره واقع در قرارگاه نور ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس است.
وی بیان داشت: به ۵ نفر برتر جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود و به همه شرکت‌کنندگان مدرک معتبر شرکت در کارگاه ایده‌پردازی اعطا شده و در باشگاه ایده‌پردازان قرارگاه نور ناحیه بسیج دانشجویی فارس عضو خواهند شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در جشنواره تا 12 اردیبهشت سال جاری است، ادامه داد: زمان برگزاری کارگاه آموزشی نیز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 است.
یوسفی اضافه کرد: شماره تماس مجازی ایتا 09021392878 برای ثبت نام در نظر گرفته شده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی