[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

طرح گازرسانی به ۳ روستا افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس خبر داد:
طرح گازرسانی به ۳ روستا افتتاح شد

پروژه گازرسانی به روستاهای ابنو در شهرستان سپیدان و بوزنجان علیا و بوزنجان سفلی در شهرستان بیضا استان فارس به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان فارس، در آیینی که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیضا و سپیدان، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، فرمانداران دو شهرستان و جمعی از مدیران و مردم محلی برگزار گردید، شعله گاز طبیعی در روستاهای مذکور روشن شد.
میدان‌شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اهمیت گازرسانی در حفظ محیط‌زیست و نقش آن در توسعه مناطق روستایی گفت: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲۸میلیارد تومان افتتاح شد و به‌دنبال آن روستاهای ابنو شهرستان سپیدان و بوزنجان علیا و سفلی از این نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، ۳۶۰۰ متر شبکه‌گذاری، ساخت و نصب ایستگاه گاز tps و نصب۳۰۰ فقره علمک گاز از جزئیات این طرح می‌باشد که با اجرای آنها ۳۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند. وی گفت: اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌های گازرسانی در استان بود که با همت کارکنان شرکت و پیگیری و حمایت مسئولان و نماینده مردم به ثمر نشسته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی