[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ناامید نباشید، استقلال در هر دو جام شانس دارد!، روزنامه شیراز نوین

از نظر مهدی پاشازاده، استقلال نباید امیدش را به قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهد، ضمن اینکه جام حذفی را نیز در کنارش دارد. به گزارش «ورزش سه»، استقلال با شکست پارس جنوبی جم‌ به مرحله نیمه‌نهایی حذفی رفت. دیداری پراهمیت برای آبی‌پوشان که تا حدودی فشار ناشی از شکست در شهرآورد را از تیم دور کرد.
مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، در مورد این دیدار گفت: همیشه بعد از دربی، بازی‌ها سخت می‌شود و جام حذفی هم مزید بر علت است. استقلال اگر زودتر به گل می‌رسید اتفاق دیگری می‌افتاد، فوتبال است و تلاششان را کردند و مهم بردن و ‌‌اضافه شدن به چهار تیم بود و اینکه به فینال جام حذفی نزدیک‌تر شدند.
وی در مورد پنالتی خراب کردن محمد محبی ادامه داد: اتفاق مهمی نیست و مهم این است که استقلال به بازی برگشت و توانست ببرد. پیشکسوت استقلال در مورد اینکه چرا این تیم در دو بازی اخیر کیفیت لازم را نداشت عنوان کرد: قطعا روحی روانی است، باخت در دربی سخت است و قبل از آن باید بالا باشی و همه به‌به و چه‌چه کنند و همه این‌ها باعث می‌شود تمرکز به‌هم بخورد، ولی استقلال باید بتواند دوباره به لیگ برگردد.
وی در مورد آنالیز حریفان روی مهدی قایدی و بستن فضای او گفت: این اتفاق از اول فصل افتاد، هرچند مهدی در این بازی هم عالی بود. محمد محبی، بازیکن تأثیرگذار و خوبی است و همه این‌ها خوب هستند و این بار قرعه به‌نام مهری افتاد و توانست گره را باز کند و این مهم‌ترین اتفاق بود. پاشازاده در مورد کم‌رنگ شدن شانس استقلال در لیگ برتر توضیح داد: صددرصد استقلال باید امیدوار باشد. فوتبال است و می‌تواند اتفاقات خوبی بیفتد و باید صبر کنیم .مدافع اسبق استقلال به تغییرات خط هافبک اشاره کرد و گفت: تغییراتی در جام حذفی بود و باید در این رقابت به بازیکنان دیگر هم اعتماد کرد، استقلال دو جین بازیکن خوب دارد. امیدوارم در حذفی هم با کمک بچه‌ها به فینال برسیم و قهرمان شویم. وی در مورد غیبت یامگا نظرش را این‌گونه بیان کرد: نبودش و مصدومیتش در دربی خیلی ضربه زد، ولی این هم جزئی از فوتبال است. حردانی بازیکن بسیار خوبی است و سال پیش هم نشان داد چه کیفیتی دارد و می تواند جایگزین خوبی باشد و سال قبل هم خوب بود. پاشازاده یادآور شد: استقلال در دو جام شانس قهرمانی دارد و از هواداران می‌خواهم امیدشان را از دست ندهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی