[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

معیشت، گمشده کارگران ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، استاندار فارس گفت: توجه به سلامت جسم و روح و همچنین معیشت کارگران، سرمایه‌گذاری در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور است و به تحقق رشد تولید که در نام‌گذاری شعار امسال بر آن تأکید شده نیز کمک خواهد کرد.
دکتر محمدهادی ایمانیه روز دوشنبه در پیامی به مناسبت روز کارگر افزود: بدیهی است که اشتغال نیز علاوه بر ارتقای سطح تولید داخلی، موجب افزایش ضریب امنیت پایدار می‌گردد و کارگران عزیز ما نیز در ایجاد امنیت نقش‌آفرینی ‌کرده و همواره در خط مقدم مبارزه با سلطه و عوامل آن جهاد می‌کنند.
او ادامه داد: امسال مباحثی همچون امنیت شغلی، خصوصی‌‌سازی اصولی و واقعی، آموزش کارگری و تعیین تکلیف کارگزاری‌های تأمین اجتماعی و شرکت‌های پیمانکاری و همچنین تکمیل و تجهیز بیمارستان دوم تأمین اجتماعی شیراز که از خواسته‌های بحق جامعه کارگری استان فارس با جدیت دنبال خواهد شد.
وی، ضمن تبریک یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر افزود: این روز نماد یادآوری و توجه ویژه به خدمات این قشر پرتلاش است؛ اگرچه در فرهنگ غنی اسلام هر روز، روز کارگر بوده و کار و کوشش در این مکتب عین عبادت است.
استاندار فارس اظهار داشت: دین مبین اسلام، مکتب جامع زندگی و راهنمایی روشن برای طی طریق انسان در مسیر رشد و تکامل همه‌جانبه است و بر این سیاق، تلاش و کوشش برای کسب روزی حلال و همچنین تعالی فرد و اجتماع امری ارزشمند و والا و همانند جهاد در راه خداست.
ایمانیه افزود: کارگران به‌عنوان نیروی محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در مسیر توسعه و شکوفایی‌اند.
وی گفت: نقش بی‌بدیل کارگران در ایران اسلامی نیز ستودنی است؛ چراکه این تلاشگران مؤمن و انقلابی به‌‌رغم مشکلات و مشقات فراوان، علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی حضوری حماسه‌آفرین داشته و شاهد این مدعا، تقدیم قریب به یک‌هزار و ۵۰۰ شهید والامقام کارگری استان فارس است که هر یک از آنان چون چراغی فروزان همگان را به ادامه‌ این مسیر الی‌الله رهنمون می‌سازند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی