[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای «جنگ و صلح» در فرهنگسرای نیاوران، روزنامه شیراز نوین

از «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر است و سازهای کلاسیک و سنتی در این اثر، شخصیت‌های نمایشی هستند. این اثر نمایشی از ۱۴ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرهنگ‌سرای نیاوران، تئاتر موزیکال جنگ و صلح به کارگردانی میثم یوسفی از ۱۴ اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
این نمایش بدون دیالوگ و با زبان موسیقی، برداشتی از رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر است و سازهای کلاسیک و سنتی در این اثر، شخصیت‌های نمایشی هستند که ماجرای عاشقانه رومئو و ژولیت را روایت می‌کنند.
الهام زارعی، سعیده ترکاشوند، ناصر آویژه، بهنام متعارفی، قاسم انصاری شاد، مهدی رحمتی، حسن تدینی بازیگران، فرید نوایی، آهنگساز، علی پاکدست و مریم اقبالی طراح و سازنده ماسک‌های این اثر، از عوامل هنری این نمایش هستند.
به‌گفته میثم یوسفی، این نمایش برخلاف تراژدی ویلیام شکسپیر یک ملودرام عاشقانه با مدت‌زمان ۴۰ دقیقه است و برای اولین بار دو سال پیش با بچه‌های تئاتر یزد و با حمایت مرضیه برومند و بنفشه بدیعی برای جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک تولید شد و در تالار چهارسو با تعدادی از بازیگران برجسته تئاتر کشور روی صحنه رفت.
تئاتر موزیکال جنگ و صلح از ۱۴ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد از ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی