[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

ارتقای خدمات در شهرک سجادیه سیمان ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 9 شیراز، سیدمحمدجواد افضلی طی بازدید از شهرک سجادیه سیمان و بررسی مشکلات واقع در این منطقه گفت: برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدتی جهت برطرف‌کردن نیازهای این منطقه و فراهم‌کردن زمینه خدمات بهینه به شهروندان انجام شده است.
افضلی با تصریح بر این مطلب که امنیت‌بخشی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، توجه به فضای سبز پیرامونی و برخورداری از نیازهایی همچون مبلمان شهری در پاسخ‌گویی به نیازهای شهری موردتوجه اقدامات مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: جهت بررسی مشکلات شهرک سجادیه سیمان، دستوراتی جهت ایجاد رمپ در پارک سجادیه برای تردد افراد با نیازهای خاصی و بالابر جهت اصلاح درختان این پارک داده شد. 
شهردار منطقه 9 با توجه به نیاز این محدوده شهری به خانه بهداشت و رفع نیازهای درمانی عنوان کرد: مکاتبه با علوم پزشکی در خصوص ایجاد خانه بهداشت در این شهرک صورت گرفته است. باززنده‌سازی جنگل‌کاری این شهرک و ایجاد سکو برای استفاده شهروندان در اوقات فراغت به‌منظور رفاه حال شهروندان و همچنین ایجاد فضایی برای اسکان موقت، از دیگر تصمیم‌هایی بود که افضلی در خصوص پارک جنگلی سجادیه سیمان به آن پرداخت و گفت: نصب استوانه‌های ترافیکی در این شهرک به‌منظور افزایش ایمنی تردد در دستور کار اجرایی قرار گرفت.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی