[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس: تحقق اشتغال فراتر از تعهدات فارس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه اعتبارات بند ب تبصره 16 با اشاره به اینکه رشد تولید و مهار تورم نقطه مقابل هم هستند، ابراز امیدواری کرد:  اگر اعتبارات نقدینگی و تسهیلات حمایتی در مسیر رونق تولید و اشتغال مصرف شود قادر به مدیریت و کنترل اشتغال، تولید و تورم خواهیم بود.
دکتر ربانی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام رضا (ع) که تببین کردند: " اگر اقتصاد مردمی شود و در مسیر تولید باشد قابل انجام است" تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و حضور مردم در حوزه‌های خرد و کلان اقتصادی کشور و به ویژه در کسب و کارهای اشتغال زا با ارزش افزوده بالا و سودآوری مطلوب همراه خواهد بود.
معاون استاندار اضافه کرد: اگر مردم در بخش  های مختلف اقتصاد و تولید حضور پررنگ داشته باشند بهره وری ارتقاء و به تبع آن اهداف اقتصادی مورد انتظار محقق می‌شود.
جانشین استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای اشتغال کشور، تمدید زمان تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ تا پایان تیرماه مصوب گردید.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان از برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر مجموعه مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی که زمینه تحقق کامل و فراتر از برنامه تعهدی اشتغال را فراهم نمودند تقدیر و تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی