[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

راه هموار خواهد شد ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در سفر یک‌روزه به تهران، برخی از مسائل استان، از جمله تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های عمرانی و مسائل مرتبط با معیشت کارکنان زیرمجموعه استانداری فارس را پیگیری کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمد‌هادی ایمانیه در سفری یک‌روزه به تهران، در نشست‌های جداگانه‌ای با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و معاونان سیاسی، امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، موضوعات مختلف استان را موردپیگیری قرار داد.
نشست مشترک استاندار فارس با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، به موضوع تهاتر جهت تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی استان در حوزه‌های مختلف خدمات بهداشتی و درمانی و جهاد کشاورزی اختصاص داشت. وی در این دیدار، خواستار بازنگری در شاخص‌های توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های هزینه‌ای استان، متناسب با شاخص‌های جمعیت، وسعت و تعداد شهرستان‌های فارس، با توجه به شهرستان‌های جدیدالتأسیس شد.
استاندار فارس همچنین در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی که با حضور تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع)، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دو تن از نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پیگیر اجرای طرح تفصیلی ۵۷هکتاری بافت پیرامون حرم مطهر شاهچراغ(ع) با هدف بهسازی این منطقه تاریخی و گردشگری شد.
وی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز به اصفهان، با تمرکز بر خرید و نصب علائم هشداردهنده و گاردریل‌های لازم در شش قطعه ابتدایی و اجرای فازهای ۷ و ۸ این پروژه ملی شد‌ که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد در اسرع وقت قسمتی از اعتبارات موردنیاز پرداخت شود.
مدیر ارشد اجرایی استان سپس با همراهی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی فارس، در نشست مشترک با محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، موضوع سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی‌های استان را موردبررسی و پیگیری قرار داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی