[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تجدید میثاق مدیریت شهری با آرمان‌های شهدا در حرم مطهر احمدی(ع)، روزنامه شیراز نوین

مدیریت شهری شیراز در «روز شیراز» با حضرت شاهچراغ(ع) و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در اولین روز از هفته بزرگداشت شیراز، محمدحسن اسدی با همراهی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام، معاونان، شهرداران مناطق، مدیران‌ کل، رؤسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری این کلان‌شهر با حضور در گلزار شهدا و آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)‌ که با غبارروبی و گلباران مضجع شریف حضرت احمد بن موسی(ع) نیز همراه بود، با امین ولایت و آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.
مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز همچنین با حضور در حرم حضرت سید میرمحمد(ع)، به سومین شهید محراب آیت‌الله دستغیب(ره) ادای احترام کرده و قبور شهدای حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) را گلباران کردند.
شهردار شیراز در این آیین اظهار کرد: روز شیراز و آغازین روز از هفته شیراز را با تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)‌، رهبر معظم انقلاب و شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی شروع می‌کنیم.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه هفته شیراز را پررونق اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: به‌عنوان مدیریت شهری تلاش می‌کنیم تا شیراز را به بهترین نحو 
معرفی کنیم‌.
در ادامه مدیریت شهری شیراز در میز خدمت مصلای نماز جمعه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت شاهچراغ(ع) حضور یافت.
شهردار شیراز در این راستا اظهار کرد: در این‌ میز خدمت که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با هدف اجرای طرح پیوند و تکریم شهروندان برگزار شد، مسائل و مشکلات شهروندان بررسی شد.
محمدحسن اسدی تصریح کرد: خدمت به مردم و حل مسائل شهروندی همواره اولویت مدیریت شهری است. به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، در این میز خدمت، به درخواست‌های تعداد زیادی از نمازگزاران و شهروندان رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی