[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عمران پیوست فرهنگی داشته باشد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل بنیاد مسکن فارس
 در نشست شورای فرهنگی بنیاد اعلام کرد:
عمران پیوست فرهنگی
 داشته باشد 

حمیدی: ظرفیت‌های فعالیت‌های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس 
به کار گرفته می‌شود
سیدعلیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در نشست شورای فرهنگی بنیاد مسکن اظهار داشت: ظرفیت‌های فعالیت‌های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس به کار گرفته می‌شود. بهره‌گیری از فرهنگ حجاب و عفاف و نماز در اولویت برنامه‌های فرهنگی است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حمیدی در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن و دیگر اعضای جلسه در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال جاری برگزار شد، اضافه کرد: ظرفیت‌های فرهنگی عاملی برای تعامل و هم‌افزایی و حفظ روحیه کارکنان برای پیشبرد فعالیت‌های عمرانی و عملیاتی است و با قدرت و جدیت دنبال می‌گردد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ مسئله زودبازده نیست و یک کار بلندمدت است، گفت: ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری به‌کارگیری می‌شود.
حمیدی بر لزوم تداوم این فعالیت‌ها در شهرستان‌ها هم تأکید کرد و ادامه داد: در نشست فرهنگی مناطق و شهرستان‌ها، هم ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری به کار گرفته می‌شود و هم از نهادهای حاکمیتی که دارای پایگاه هستند، استفاده می‌شود.
وی در خصوص تعامل با مردم عنوان داشت: مردم می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌هایی که در حوزه فرهنگ وجود دارد، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند و این موارد در نشست فرهنگی بنیاد مسکن 
بررسی می‌گردد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس بیان داشت: نشست فرهنگی از بالاترین سطح هماهنگی اجتماعی در این بنیاد برخوردار است و نهادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری می‌توانند با تعامل و هدف‌گذاری مشترک، فعالیت‌های فرهنگی را پیشنهاد بدهند.
حجت‌الاسلام سیدعلی نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان فارس هم در این نشست، تأکید بر فرهنگ عفاف و حجاب و برگزاری نماز را از اولویت‌های این نشست دانست و با تشریح سیاست‌های کاری با مدیران شهرستان‌ها، با ارائه برخی توصیه‌ها گفت: حتماً یکی از کارویژه‌های مهم ایجاد یا تقویت حلقه‌های میانی در شهرستان‌هاست تا از طریق آنها بتوان اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی را 
راهبری کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی