[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تولیدکنندگان برای نشان برتر رقابت کنند، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل استاندارد فارس خبر داد: 
تولیدکنندگان 
برای نشان برتر رقابت کنند

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل استاندارد فارس، واحدهای تولیدی استان فارس که تمام محصولات مشمول استاندارد اجباری آنها دارای نشان استاندارد باشد، می‌توانند در رقابت برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان شرکت نمایند.
رزمجو مدیرکل استاندارد فارس گفت: مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی می‌توانند نسبت به تهیه و تکمیل مستندات لازم مطابق با فرم‌های مربوطه که در سایت این اداره‌کل بارگذاری شده است، اقدام نمایند. بدین منظور تمامی واحدهای تحت‌پوشش استاندارد می‌توانند از طریق صفحه خود در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد که دارای نام کاربری و رمز اختصاصی است، حداکثر تا تاریخ  31/3/1402 نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات لازم و ثبت درخواست شرکت در فرایند انتخاب واحدهای نمونه اقدام نمایند.
وی افزود: در صورتی که واحدهای متقاضی جهت ثبت‌نام در فرایند انتخاب واحد نمونه با هر مشکلی مواجه گردند، موضوع مربوطه را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس کرده تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام گردد. ضمن اینکه هرگونه تغییر در عوامل و ضوابط ارزیابی نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل اطلاع‌رسانی می‌گردد.
وی تأکید کرد با توجه به اینکه امکان اقدام در خصوص درخواست‌هایی که خارج از مهلت تعیین‌شده یا به صورت ناقص ارائه گردد، وجود نخواهد داشت، کلیه واحد‌های متقاضی به نحوی برنامه‌ریزی نمایند تا در زمان مقرر ثبت‌نام آنها 
انجام شود.
مدیرکل استاندارد فارس افزود: نتایج آزمون‌های انجام‌شده فرآورده‌های تولیدی این واحدها نباید طی سال گذشته هیچ‌گونه مغایرتی با استاندارد ملی مربوطه داشته و علاوه بر این واحد‌های مذکور نباید هیچ‌گونه شکایت منجر به اقدام حقوقی را در کارنامه خود داشته باشند.
وی افزود: به‌جز رعایت کیفیت که از مهم‌ترین مؤلفه‌های ارزیابی واحدهای متقاضی می‌باشد، سایر اقدامات مؤثر بر تداوم و ارتقای کیفیت نیز از جمله برگزاری دوره‌های آموزش مدیران و کارکنان، دوره‌های آموزشی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و تداوم برنامه استقرار سیستم کنترل کیفیت در خط تولید و نوسازی ماشین‌آلات، نوآوری و افزایش کیفیت محصولات و همچنین صادرات محصول و رضایت مشتریان از امتیازهای اصلی انتخاب واحدهای نمونه استاندارد تلقی می‌شود.
به گفته وی، هم‌اینک افزون بر 1200 واحد صنعتی در استان فارس برای حدود 1880 فرآورده تولیدی خود از اداره‌کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد 
دریافت کرده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی